Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem innych na doczepkę.

Temat może banalny dla strych wyjadaczy, ale nie wszyscy nowi to do końca kumają.

Prowadzę sklep internetowy i jako jedną z ofert rabatowych wprowadziłem opcję:

Rabat w zamian za umieszczenie linka na stronie głównej klienta.

Wysokość rabatu uzależniona jest od wartości strony.

I teraz mam pytanie:

Jak lub czym sprawdzić czy strona jest wartościowa? Chodzi mi o to, że jak klient umieści link na głównej swojej stronie, to ten link będzie dla mnie wartościowy pod względem pozycjonowania mojej strony.

Na jakie parametry zwracać uwagę ?

I drugie pytanie

Czy warto umieszczać logo (obrazek) z linkiem czy lepiej tekstowy link z anchorem.

Dzięki za pomoc :)

Druk ulotek cennik - PrintExPress lider wśród drukarni w Łodzi tanie ulotki druk wizytówek • plakaty cena druk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zróżnicowanie linków jest najlepszym sposobem, czyli i linki tekstowe i graficzne. Natomiast co do samego pomysłu, wyadaje mi się, że za dużo osób chętnych na umieszczenie linka do twojej strony nie znajdziesz, w szczególności jak twoimi odbiorcami będą firmy.

Blog o optymalizacji i projektowaniu stron internetowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sporo klientów, którzy prowadzą małe firmy i często sami zarządzają swoją stronę. Kilku jest już zainteresowanych tylko nie do końca wiem jak ich strony oceniać.

Wiem że problemem może być to że strony klientów nie będą tematycznie związane z moją stroną i czy takie linki zaszkodzą pozycjonowaniu ? tego nie wiem, dlatego chciał bym starannie oceniać te strony.

Druk ulotek cennik - PrintExPress lider wśród drukarni w Łodzi tanie ulotki druk wizytówek • plakaty cena druk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1

Miarodajnie nie da się sprawdzić wartości strony. Możesz sprawdzić pewne parametry (linki wychodzące, część linków wychodzących, PR, budowę oraz wartość strony, itd.), jednak to nie jest wyznacznikiem, na którym można by oprzeć system rabatowania.

ad. 2

to zależy:

- przychodzące, jeżeli chodzi tylko o róźnicowanie linków - tak

- wychodzące, tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności