Skocz do zawartości

Kilka ważnych pytań o słowa kluczowe


madox91

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiadomo na początku staramy się pozycjonować stronę główną serwisu lub bloga. A co się dzieje z pozostałymi frazami kluczowymi, które chcielibyśmy żeby też były w wynikach wyszukiwania ? Jak je pozycjonować ?

Czy te pozostałe frazy żeby były widoczne w wynikach wyszukiwania należy umieszczać w nagłówkach strony żeby były później widoczne w wynikach? Tak jak to jest, np.w bloggerze, gdzie wszystkie posty bloga - tytuły postów i ich opisy są widoczne w wynikach wyszukiwania i choćbym miał 300 postów to wszystkie będą widoczne. Czy te frazy kluczowe wystarczy umieścić tylko w treści artykułu na stronie i odpowiednio je wyróżnić ?

Mam jeszcze takie pytanie - na jak dużo fraz kluczowych pozycjonować (4,6 itd.) i czy w ogóle to jest regułą?

Zarabianie w internecie z pasją --> opisuję różne programy, doradzam. 
Zbiór książek --> drukowane książki,e-booki,audiobooki
Fobia społeczna --> serwis dla nieśmiałych i lękliwych społecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Madox91:

Jak wiadomo na początku staramy się pozycjonować stronę główną serwisu lub bloga. A co się dzieje z pozostałymi frazami kluczowymi, które chcielibyśmy żeby też były w wynikach wyszukiwania ? Jak je pozycjonować ?

Czy te pozostałe frazy żeby były widoczne w wynikach wyszukiwania należy umieszczać w nagłówkach strony żeby były później widoczne w wynikach? Tak jak to jest, np.w bloggerze, gdzie wszystkie posty bloga - tytuły postów i ich opisy są widoczne w wynikach wyszukiwania i choćbym miał 300 postów to wszystkie będą widoczne. Czy te frazy kluczowe wystarczy umieścić tylko w treści artykułu na stronie i odpowiednio je wyróżnić ?

Są dwie rzeczy, które powinieneś zrobić aby Twoja strona pokazywała się w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnego słowa kluczowego:

1. Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki (tzw. on-page seo) - > czyli wszystko to co się dzieje na stronie i nad czym masz prawie zawsze całkowitą kontrolę.

Do tego worka wrzucasz między innymi: Tytuły stron, meta opisy, przyjazne adresy url, odpowiednio przygotowaną treść, zoptymalizowaną grafikę.

Powyższe działania są często wystarczające aby twoja strona pojawiła się w wyszukiwarce po wpisaniu danego słowa kluczowego. Nie znaczy to jednak, że będzie ona wysoko w wynikach wyszukiwania.

2. Zdobywanie linków zwrotnych (off-page seo, linkbuilding i jeszcze pewnie by się kilka nazw znalazło).

Załóżmy, że masz stronę o kotach. Chciałbyś aby pojawiała się w wyszukiwarce na następujące frazy kluczowe: kot dachowiec, kot rasowy, maine coon.

Cała zabawa polega teraz (maksymalnie upraszczając) na zdobywaniu linków zwrotnych do twojej strony z takimi właśnie anchorami, czyli tekstem linka. Im więcej takich linków będziesz mieć tym lepiej.

Trzeba jednak pamiętać, że:

Link != Link -> linki mogą się między sobą różnić jakością. Jakość ta wynika bezpośrednio z jakości strony, na której link jest umieszczony.

Bardzo ważne, żeby różnicować linki pod względem ich anchor tekstu oraz ich źródła.

Mam jeszcze takie pytanie - na jak dużo fraz kluczowych pozycjonować (4,6 itd.) i czy w ogóle to jest regułą?

Nie ma jasnej reguły. Jak prowadzisz sklep i masz szeroki asortyment to fraz będzie więcej. Jak masz stronę o kotach dachowcach to fraz będzie mniej.

Pozdrawiam,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności