Skocz do zawartości

Strona biura projektowego do oceny


marcinran

Rekomendowane odpowiedzi

jelsi o słowa kluczowe .. mówisz otym by wstawic chmurę ze słowami kluczowymi ? ale jak to ma przenieśc sie na sprzedaż bo mam ją w pierwszych piatkach w dla mnie najwazniejszych hasłach kluczowych dla mnie na fakt pozycjonowania... zalezy mi na informacji co mozna zmienic w samej informacji treści sloganach aby była sprzedazowa.. coś bardziej bym w tym kierunku chciałbym pójśc .. jesli to nie odpowiednie forum może ktoś mi poleci innego od takich spraw strikte marketingowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge Ci pomóc.

W sliderze masz coś takiego - że "uzyskasz ponad 100% sprawności" nie można uzyskać czegoś powyżej 100% - odsyłam do wiedzy z gimnazjum

U dołu masz mało treści bo tylko Referencje i jakaś dziwna galeria fachowych planów sanitarnych- mógłbyśdać troche treści o tym czym możęsz się zająć u klienta i np pracownik twojej firmy z dzieckiem na rękach- oboje zadowoleni

Kontakt jest poniżej praw autorskich - coś tam sie pomieszało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W kwestii uzyskania sprawnosci 100% to jest ona spowodowana zastosowaniem kondensacyjnych żródeł ciepła które osiagają sprawności ok 106-109% tym samym cały układ daje finalnie sprawnosć powyzej 100%.

Pompy ciepla potrafia wygenerowac 3kW mocy grzewczej z 1kW energi elektrycznej tym samym sprawosc ta liczy się w 300%... wg was jest to mylne dla osob ktore się nie znają więc to może odstraszac?

Co zakresu to mamy zakladke oferta gdzie znajduje się pełny zakres to co mozemy zrobic u klienta...

Galeria... wczesniej mialem wentylatory, relizacje naszych projektow lecz ludzie mysleli że jestesmy wykonawcami i .. zrezygnowaliśmy z tej formy zdjęć ...

co mialo by dac zdjęcie pracownika z dzieckiem ? oni nie maja dzieci ;)

co do pozycji to mma free monitor for google

goog.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 ogólne rady, w tym druga na temat tekstów, bo chyba o to Ci głównie chodzi.

1. Co konkretnie rozumiesz przez 'sprzedawalność' strony? Ilość zapytań przez formularz zgłoszeniowy? W takim razie przede wszystkim powinieneś przesunąć go w bardziej widoczne miejsce niż jest teraz. Na samym dole jest niewidoczny bez przewijania.

2. Tekst. Wziąłem pod uwagę przykładową podstronę: https://www.eran.com....wpozarowej.html

Rozumiem, że jest to strona sprzedażowa z konkretną ofertą, w tym przypadku instalacje pożarowe.

a ) Połóż większy nacisk na call to action. W tej chwili opisujesz zalety posiadania instalacji pożarowej, na dole jest telefon i email do Ciebie, ale musisz dobitniej pokazać klientowi, jaki ma być jego kolejny ruch, jeśli jest zainteresowany. Niech to będzie jakiś przycisk czy krótki formularz kontaktowy - np na górze z prawej strony. Łatwiej jest klientowi wypełnić taki formularz i kliknąć "Wyślij" niż logować się na pocztę, przeskawiać miedzy zakładkami i kopiować Twój e-mail.

b ) Przestaw koncentrację z produktu na klienta:

headline: Czy Twój lokal będzie na to przygotowany?

Ale na co? Na przygotowanie instalacji pożarowej? Na TWOJĄ instalację? Na pożar? Nie bądź tajemniczy od początku, to nie miejsce na budowanie suspensu. Wal konkrety. Tymczasem kolejne zdanie to znów ("Uważaj! Od tej decyzji...") - ale jakiej decyzji? to się do niczego nie odnosi.

Dopiero dwa kolejne akapity opowiadają o problemie i od tego powinieneś zgrabnie zacząć. Opisać zagrożenie i przeddstawić, w jaki KONKRETNY sposób Twoja instalacja mu zapobiega.

Nie możesz pisać "możesz być pewny całkowitego bezpieczeństwa" bo to nic nie mówi Twojemu klientowi. Musisz mu podać konkretny przykład, żeby w jego głowie powstał jakiś obraz, jakies emocje. Czy jak kupujesz rower dla 3 latka, myślisz o całkowitym bezpieczeństwie? Nie, myślisz np. o tym, żeby miał 4 kółka zamiast 2.

Ogólnie więcej przykładów, wczucia się w sytuację Twojego klienta, a mniej frazesów.

Mam nadzieję że wystarczy na początek. Na bardziej szczegółową analizę nie mogę sobie pozwolić :)

www.ontest.pl -Zbadaj użyteczność swojej strony internetowej. Zobacz, jak korzystają z niej użytkownicy online.

Lub wejdź na naszego bloga i poczytaj o web usability i sukcesie w e-biznesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności