Skocz do zawartości

Rozliczanie pozycjonowania z klientem


richti007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Myśląc o konwersji miałem na myśli np. osiąganie strony "Thank you", ale faktycznie ruch tylko z gógla jest dobrym pomysłem.

Fancy - masz racje, frazy wciskane w wielu przypadkach są brane z kapelusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firmy które wciskają frazy nie dające konwersji ogólnie psują rynek SEO. W krótkim terminie zarobią na kliencie, ale jeżeli ten splajtuje to siłą rzeczy będzie musiał rozwiązać umowę i w przyszłości z daleka będzie obchodził pozycjonerów. Wiele firm jednak taką ma strategię. Proponują 10 fraz, z czego 1,2 sensowne - które i tak nie będą pozycjonowane. Pozycjonowane będzie pozostałych 8, banalnie prostych, które klientowi nic nie dadzą ale pozwolą napchać sobie kieszenie przez jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zupełnie się nie zgadzam z formą rozliczeń za uu. Gdybym był klientem i podpisał taką umowę z firmą seo, a firma okazała się cwaniakiem .... mógłbym stracić sporo.

To taki problem użyć proxy i wygenerować uu?

Każda forma ma minusy a myślę że jeszcze długo będzie królować forma za wyniki gdzie odpowiednio należy określić lokalizację

Zapraszam na pozycjonowanie za granicą  :)


stylem-logo.png- Profesjonalne pozycjonowanie.


  pluseo.pl - Darmowy Audyt SEO dla Twojej strony.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddapp a co powiesz na firmy, które podpisują umowę z klientem na frazy Firma Usługowo-Handlowa "Sprytny Zbyś"? Masz Płatność za pozycje a klient jest oszukany. Każda forma rozliczeń daje możliwość manipulacji. Moim zdaniem płatność za ruch póki co najbardziej mi się podoba. Można wykorzystać do tego API Google lub zbierać ruch z systemu analiz, którego klient nie będzie mógł podważyć. Jest to do zrobienia. Początkowo pewnie trudno będzie przygotować wycenę, która będzie minimalizowałą ryzyko straty (chodzi mi o wyższe koszty pozycjonowania w stosunku do generowanego przychodu) ale na 100% będę testował takie rozwiązanie w porozumieniu z kilkoma dobrymi klientami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda forma rozliczenia którą akceptują obydwie strony jest dobra, jeżeli współpraca podejmowana jest na zasadzie win-win to można się nawet rozliczać godzinowo ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Beerbant. Jak Masz zamiar oszukać, zawsze znajdziesz furtkę. Zasada win-win daje długofalowe korzyści obu stronom. Gdyby nie zmiany, zostałbym przy opcji płatności za efekt. Nie chcę jednak oszukiwać klienta ani stwarzać niezdrowej atmosfery, gdy on będzie mnie podejżewał o oszustwo (już kilku takich przez te zamieszanie się znalazło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z dwoma poprzednikami w całej rozciągłości - Nasz rynek to zaufanie ale i kontrola jednego i drugiego. Budowanie zaufania i otwartości - żeby było jak najmniej niedomówień, których w naszej branży jest sporo - wszystko rozbija się o now-how - sami o tym wiecie. Waga tego co się mówi i tego czego nie można powiedzieć :) . Wiedza w branży, intuicja oraz psychologia z małą dozą empati do drugiego człowieka to moim zdaniem 'mały klucz' do tego biznesu ;)

Pracuje... pracuje... pracuje... ZIBICOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będąc na rozmowie z klientem, pokazał mi on ofertę jaką dostał. Rozliczenia za top10 - 30 słów w pakiecie gdzie ... jak wejdzie 1 strona to już płaci za wszystkie. A słowa to ... "nazwa sklepu .... opinie" i podobne

Wszędzie są szachraje. Trochę żal że psują rynek. A sama forma rozliczeń to chyba jest bez znaczenie jeśli wyrobisz sobie grono zadowolonych klientów

Zapraszam na pozycjonowanie za granicą  :)


stylem-logo.png- Profesjonalne pozycjonowanie.


  pluseo.pl - Darmowy Audyt SEO dla Twojej strony.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu firmy musza zrozumieć, że tutaj nie chodzi żeby jak najwięcej wyciągnąć od klienta, tylko żeby budować sobie opinię w długim okresie, co da x razy więcej od poleconych klientów niż od jednego przekręconego.

Marketing Internetowy - SEO/SEM - km-web.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycena za ruch ma tą zaletę, że przestanie się klientom wciskać frazy które nie generują ruchu, a co jest często praktyką u poniektórych...

to jest kwestia uczciwości pozycjonera

Firmy które wciskają frazy nie dające konwersji ogólnie psują rynek SEO. W krótkim terminie zarobią na kliencie, ale jeżeli ten splajtuje to siłą rzeczy będzie musiał rozwiązać umowę i w przyszłości z daleka będzie obchodził pozycjonerów. Wiele firm jednak taką ma strategię. Proponują 10 fraz, z czego 1,2 sensowne - które i tak nie będą pozycjonowane. Pozycjonowane będzie pozostałych 8, banalnie prostych, które klientowi nic nie dadzą ale pozwolą napchać sobie kieszenie przez jakiś czas.

j.w. uczciwość... nic na to nie poradzimy...

zupełnie się nie zgadzam z formą rozliczeń za uu. Gdybym był klientem i podpisał taką umowę z firmą seo, a firma okazała się cwaniakiem .... mógłbym stracić sporo.

To taki problem użyć proxy i wygenerować uu?

Każda forma ma minusy a myślę że jeszcze długo będzie królować forma za wyniki gdzie odpowiednio należy określić lokalizację

Też tak sądzę. Kwestia to określenie lokalizacji, ale również uświadomienie o tym klienta.

ddapp a co powiesz na firmy, które podpisują umowę z klientem na frazy Firma Usługowo-Handlowa "Sprytny Zbyś"? Masz Płatność za pozycje a klient jest oszukany. Każda forma rozliczeń daje możliwość manipulacji. Moim zdaniem płatność za ruch póki co najbardziej mi się podoba. Można wykorzystać do tego API Google lub zbierać ruch z systemu analiz, którego klient nie będzie mógł podważyć. Jest to do zrobienia. Początkowo pewnie trudno będzie przygotować wycenę, która będzie minimalizowałą ryzyko straty (chodzi mi o wyższe koszty pozycjonowania w stosunku do generowanego przychodu) ale na 100% będę testował takie rozwiązanie w porozumieniu z kilkoma dobrymi klientami.

Nie ma co wzorować się na oszustach, i na ich podstawie wyciągać wnioski jak postępować z klientem.

będąc na rozmowie z klientem, pokazał mi on ofertę jaką dostał. Rozliczenia za top10 - 30 słów w pakiecie gdzie ... jak wejdzie 1 strona to już płaci za wszystkie. A słowa to ... "nazwa sklepu .... opinie" i podobne

Wszędzie są szachraje. Trochę żal że psują rynek. A sama forma rozliczeń to chyba jest bez znaczenie jeśli wyrobisz sobie grono zadowolonych klientów

naciągacze... tak jak mówisz znajda kilku "zadowolonych" klientów (chociaż nie wiem czym) i później ci klienci polecają usługi innym... nieświadomi tego co czynią :P

Po prostu firmy musza zrozumieć, że tutaj nie chodzi żeby jak najwięcej wyciągnąć od klienta, tylko żeby budować sobie opinię w długim okresie, co da x razy więcej od poleconych klientów niż od jednego przekręconego.

Te firmy doskonale wiedzą jak postępować z nieświadomym klientem i nabić go w butelkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Bardzo rozsądnie, mało agencji w tym momencie zgadza się na rozliczanie tylko "za efekt", bo padliby z głodu ;) 

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności