Skocz do zawartości

Rozliczanie pozycjonowania z klientem


richti007

Rekomendowane odpowiedzi

A może zrobilibyśmy wspólnie jakąś mini kampanię uświadamiającą Klientom, że model za efekt ma wady itd. itd. Jakby każdy złożył się po 20 czy 50 zł, jakiś sprytny gość zrobiłby dla nas animację 1-2 minuty i puścilibyśmy to w eter. Film żyłby własnym życiem i na pewno zrobiłby mały wiral. Ludzie myślą, że abonament to naciąganie, oczywiście kwestia omówienia z nim wszystkiego ale ile to czasu pochłania.. "odpsujmy" rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

@Anmato tylko po co? Wpisów o tym na różnych seo blogaskach jest całe zatrzęsienie. Jeśli celujesz w klienta z budżetami no powiedzmy 1500zł netto+ to powinni być już na tyle ogarnięci, że im to wyjaśnisz. Jeśli masz klientów za 100-500zł to im zazwyczaj nie ma czego tłumaczyć, bo zmieniają agencje jak tylko się kończy umowa, narzekają jak to jest źle w seo, nikt nic nie robi, nie ma wyników ani efektów, biorą kolejną firmę za 100-499zł (musi być taniej niż wcześniej)

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozliczanie z efekt chyba cały czas jest niezłym sposobem jeżeli chodzi o frazy lokalne, oczywiście jeżeli przeanalizuje się konkurencje i ta analiza pozwala twierdzić, że uda się tu coś sensownego zdziałać.

2 godziny temu, Anmato napisał:

kampanię uświadamiającą Klientom, że model za efekt ma wady itd

Wady dla zamawiającego?

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma idealnej formy rozliczenia, wszystko musi być oparte na wzajemnym zaufaniu które buduje się cierpliwie wyjaśniając klientowi, jakie są potrzebne działania w celu uzyskania efektów jakie zadowolą obie strony. Jakość niestety idzie w parze z ceną, wiedza i doświadczenie również.

Jedyne co można napisać to to, że rozliczanie za "efekt i od frazy" to najgorszy wariant dla obu stron, ze względu na to, że ogranicza się do kilku fraz podczas gdy usługa SEO polega na "wyciśnięciu" z danego serwisu maksymalnego jak się da targetowanego ruchu dającego w efekcie finalnym konwersje.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem tak: model rozliczania i współpracy ma pasować obu stronom. Jak im to odpowiada to nawet za kufle złocistego napoju mogą się rozliczać i nikomu nic do tego ;)  i jeśli np. zgłosi się gość, który ma swoje upatrzone kilka fraz, które chce i już a ja mam akurat taki kaprys, że co mi tam, mogę mu to zrobić za "efekta" to to zrobię. A jak mam większego niż normalnie lenia i mi się nic nie chce to...nie zrobię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Trzeba zadać sobie pytanie czy klient woli zapłacić więcej w formie abonamentu i mieć efekty za te kilka miesięcy, czy woli nie płacić nic w przypadku słabych wyników w serpach i czekać na manną przez 2 lata umowy. W międzyczasie jakaś fraza przypadkiem jednak odnajdzie drogę do TOP10 i lecą pieniążki do firemek łapiących klientów na ilość. Swoją drogą to dobry motyw na wykańczanie konkurencji, tj. nakłonić pośrednio konkurencję do skorzystania z usług rozliczania na efekty i wtedy mamy 2 lata bajlando w serpach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności