Skocz do zawartości

Sklep do skrytykowania


bluesem

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie razi tylko bardzo brzydkie logo, jednak żadna rewelacja to nie jest. Ciut napaćkałeś ten fiolet z zielonym jest mi obojętny ale brzydki. Zrób jakiś H1, opisz obrazki, pewnie dobrze jest tez zrobić jakiś opis strony.

https://leczyc.pl - Oferta stacjonarnego leczenia alkoholizmu Warszawa
psychiatra Warszawa - https://psychiatra-gabinet.pl
Interesuje Cię problematyka zależności odwiedź https://medox.org.pl znajdziesz odpowiedź jak leczyć uzależnienia, tu nie leczą pedagodzy i księża tylko lekarze  i psycholodzy z uprawnieniami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Stopka mogłaby jakoś bardziej odstawać od reszty strony, tak żeby było widać, że to oddzielna część strony.

Boksy z produktami mogłyby być równe.

Ta ikonka od zmywarek (chyba) w opisie produktu, wygląda jakby była tam przypadkiem.

Nagłówki np. nazw przedmiotów słabo się wyróżniają moim zdaniem. Przydałby się inny kolor.

Gdy brak produktów z tej samej kolekcji, to najlepiej w ogóle nie wyświetlać boksu.

strony www gdynia - profesjonalne strony www, sklepy internetowe, identyfikacja wizualna

Blog webmastera - mój blog o Internecie, projektowaniu stron, gadżetach itp.

Blog i portfolio grafika - tutoriale, inspiracje itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, kilka uwag ode mnie:

- Pomyśl nad usprawnieniem działania wyszukiwarki. Wpisałem "Libey" i nic mi nie wyskoczyło. Jasne, że zrobiłem błąd i jasne, że chodzi mi o kieliszki "Libbey", ale szkoda byłoby stracić takich mocno ukierunkowanych klientów, wyświetlająć im pustą stronę. Spróbuj uodpornić wyszukwiarkę na literówki (czy chodziło Ci o Libbey? albo 'produkty podobne do wyszukiwanego').

- Dodaj przykłady (dymki?) jakie formatowanie jest akceptowane w polach np. numer telefonu.

- Usprawnij rejestracje konta klienta - wpisuje nazwe uzytkownika, email, klikam załóż i zostaję przeniesiony na stronę główną. Żadnej informacji o tym co się stało, co się stanie. Nie jestem też zalogowany.

- Kieliszki to towar dość delikatny - może warto byłoby pomyśleć nad dodatkowym zapewnieniem klienta, że przesyłki są traktowane ze szczególną ostrożnością i na pewno dotrą do klienta w nienaruszonym stanie. Gdybym był klientem, pewnie bym sie lepiej poczuł wydając na nie kilkaset złotych :)

Prestashop? :)

www.ontest.pl -Zbadaj użyteczność swojej strony internetowej. Zobacz, jak korzystają z niej użytkownicy online.

Lub wejdź na naszego bloga i poczytaj o web usability i sukcesie w e-biznesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopka mogłaby jakoś bardziej odstawać od reszty strony, tak żeby było widać, że to oddzielna część strony.

Boksy z produktami mogłyby być równe.

Ta ikonka od zmywarek (chyba) w opisie produktu, wygląda jakby była tam przypadkiem.

Nagłówki np. nazw przedmiotów słabo się wyróżniają moim zdaniem. Przydałby się inny kolor.

Gdy brak produktów z tej samej kolekcji, to najlepiej w ogóle nie wyświetlać boksu.

Dzięki za cenne uwagi, robiliśmy to własnym sumptem bez pomocy grafika. To co wypisałeś po zmienie na pewno poprawi użyteczność i komfort korzystania ze sklepu.

Hej, kilka uwag ode mnie:

- Pomyśl nad usprawnieniem działania wyszukiwarki. Wpisałem "Libey" i nic mi nie wyskoczyło. Jasne, że zrobiłem błąd i jasne, że chodzi mi o kieliszki "Libbey", ale szkoda byłoby stracić takich mocno ukierunkowanych klientów, wyświetlająć im pustą stronę. Spróbuj uodpornić wyszukwiarkę na literówki (czy chodziło Ci o Libbey? albo 'produkty podobne do wyszukiwanego').

- Dodaj przykłady (dymki?) jakie formatowanie jest akceptowane w polach np. numer telefonu.

- Usprawnij rejestracje konta klienta - wpisuje nazwe uzytkownika, email, klikam załóż i zostaję przeniesiony na stronę główną. Żadnej informacji o tym co się stało, co się stanie. Nie jestem też zalogowany.

- Kieliszki to towar dość delikatny - może warto byłoby pomyśleć nad dodatkowym zapewnieniem klienta, że przesyłki są traktowane ze szczególną ostrożnością i na pewno dotrą do klienta w nienaruszonym stanie. Gdybym był klientem, pewnie bym sie lepiej poczuł wydając na nie kilkaset złotych :)

Prestashop? :)

Jak wyżej, dzięki za porady usprawnienia użyteczności strony i komunikacji z potencjalnymi klientami.

Nie presta - moim zdaniem kod jest malo czytelny. Korzystamy z drupala i piszemy własne rozwiązania na nasze potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem sklep od strony wyglądu jest bardzo ładny i zachęca do kupna. Wszystko bardzo ładnie wygląda i jest opisane. Jak tak patrzę to większość opisów unikalnych, więc warto zainwestować już w pozycjonowanie i zarabiać :)

dzięki za miłe słowa. Do zarabiania jeszcze daleko;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności