Skocz do zawartości

Spadek w Google a w Bing 1sze miejsca

yakto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy. Po kilkuminutowych bojach z kodem zabezpieczającym udało mi się zarejestrować :-)

Mam pewną zagwozdkę.. Otóż przez bardzo wiele miesięcy moja strona była na pierwszych miejscach na interesujące mnie frazy (w Google), mimo, iż strony właściwie w ogóle nie pozycjonowałem. Nie znam się na tym. Po prostu jej wysoka pozycja była naturalna. Przeważnie były o pozycje 1-6 i wszystko było OK.

Niedawno zauważyłem, że strona spadła na trzecią stronę wyników wyszukiwań, zupełnie nie wiem dlaczego..

Co ciekawe w Bing strona jest wciąż na miejscach 1-3.

Czy możecie mi podpowiedzieć z czego to może wynikać?

Na pierwszy rzut oka mogę powiedzieć, że jakieś 2 tyg. temu straciłeś około 1/5 backlinków (wg. a hrefs). Strona filtra nie ma i raczej musisz odczekać chwile zanim złapiesz nowe BL, lub postarać się o nie sam ;]

Kolejna sprawa (na marginesie) to spora duplikacja treści miedzy domeną główną, blogiem i Facebookiem. Nie wrzucaj całych wpisów na FB. Daj 100 znaków...wystarczy.

Nie robiłbym gwałtownych zmian. Wg mnie to backlinki, których nie jest generalnie zbyt duzo.

Pozdrawiam

O_o

Dzięki za informację. W jaki sposób można to sprawdzić? Bo o ile wiem mniej więcej jak sprawdzić sobie backlinki to gdzie można uzyskać informacje na temat straconych BL?

Najśmieszniejsze jest to, że na pierwszym miejscu jest strona, która ma kilka miesięcy i linki z jakichś lipnych katalogów, zero linków z branżowych stron.. Widać google bardzo łatwo oszukać i wystarczy sobie pododawać wpisy w katalogach, czy tak?

Inna strona, która jest wysoko ma sporo linków, ale tylko z jednego katalogu.. Natomiast ja mam z różnych stron, ale większość związanych z branżą i jestem tak niziutko..

Co masz na myśli pisząc o gwałtownych zmianach? Czego mam nie robić? Coś muszę zrobić, żeby poprawić pozycję..