Skocz do zawartości

Zmiana danych odbiorcy płatości


thor_in

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim dowodzie widnieje imię Tomasz natomiast na czekach przychodzi Tomek (zgodnie z tym co podałem w procesie rejestracji - sic!)

Czy po wprowadzeniu zmiany w danych odbiorcy płatności (zmiana z Tomek na Tomasz) zostaną wstymane płatności i ponownie będę musiał czekać na list weryfikacyjny z PINem?

Pozdrawiam,

thor_in

Program do nauki na uprawnienia budowlane i przygotowujący do egzaminu na uprawnienia budowlane.

Okulary przeciwsłoneczne polaryzacyjne oraz okulary antyrefleksyjne zerówki do pracy przy komputerze.

Największy wymarzony kamper barbie fbr34 firmy mattel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugerujesz ze ludzie z banku sa wiekszymi kretynami niz sadzimy i nie zrealizuja czeku bo nie beda widzieli zwiazku pomiedzy tomek a tomasz?!?

;) Nieeee... czek został zrealizaowany, jednak bankowiec wziął to na swoją odpowiedzialność i zasugerował, że dane powinny być identyczne aby uniknąć w przyszłości problemów.

Więc jak, wie ktoś czy na nowo będę musiał spodziewać się przysłanego PINu?

Program do nauki na uprawnienia budowlane i przygotowujący do egzaminu na uprawnienia budowlane.

Okulary przeciwsłoneczne polaryzacyjne oraz okulary antyrefleksyjne zerówki do pracy przy komputerze.

Największy wymarzony kamper barbie fbr34 firmy mattel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio chciałem zmienić zupełnie imię odbiorcy czeku (ze mnie na żonę)

Na początku było standardowo - "automatyczne" teksty w stylu, że się nie da, trzeba usunąć konto i założyć nowe, bo podatki itp...

Gdy już podałem wszystkie dane i czekałem kiedy nie będzie się dało zalogować do panelu (konto usunięte) niespodzianka: okazało się, że można ?!??!?! ;) Pani Kasia zmieniła dane i konto dalej funkcjonuje :)

Mam nadzieję, że jest to zwiastun pewnej stałej zmiany w podejściu do ludzi w adsense.

A tego pinu to ja nigdy nie dostawałem (ani przy rejestracji ani teraz), więc nie mogę chyba pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem taka sytuacje ze adres do mnie byl zupelnie inny

tzn ulica ta sama

ale numer domu inny

nie wiem jak to sie stalo

w banku nie zauwazyli bo generalnie byla taka opcja ze jedna pani uczyla druga pania realizowac czeki i byly tym tak zaaferowane ze nawet nie sprawdzily

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności