Skocz do zawartości

Najlepsze wyjście w moim wypadku ?

dixonik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym zaczerpnąć od was porady. Otóż uruchamiam pewien projekt e-commerce a ponieważ z prawdziwym SEO nigdy nie miałem nic wspólnego a nie chcę zaszkodzić sobie złymi zabiegami w procesie pozycjonowania, to postanowiłem wydać trochę pieniędzy na początek na pozycjonowanie. Ograniczyłem budżet do 7 tysięcy złotych. Moje pytanie na co najlepiej wydać te pieniądze aby był efekt, najlepiej długotrwały. Dodam, że jestem programistą ale z SEO miałem mało wspólnego i nie uważam się za eksperta dlatego chcem się raczej skupić na dobrym contencie a nie zajmować się wybijaniem pozycji. Czy podnająć jakąś firmę za tą kasę ? Czy robić to samemu ? Ponadto dodam, że mam jakieś tam zaplecze tematyczne w postaci 3 małych witryn zagranicznych o łącznym ruchu około 400k. Proszę o pomoc.

to zalezy od Ciebie, czy masz czas i checi i chcesz sie uczyć:)

Napisz coś wiecej o konkurencyjności fraz, bo na tak zadane pytanie ciężko będzie ci uzyskać satysfakcjonująca Cie odpowiedź - pytanie ejst zbyt ogólne

Ps: wyczulam w przypadku firmy seo na pojawienie sie zapisów o nie działaniu na szkodę domeny po zakończeniu współpracy.

@Dixonik, zależy skąd jesteś, ale uważam, że powinieneś zwyczajnie pogadać z kimś z pogranicza SEO i marketingu (pozycjoner to za mało) o samym projekcie. Na forum dowiesz się, że możesz:

podpisać umowę z którymś z magików;

kupić narzędzia do linkowania;

kupić content;

kupić katalogowanie

i tak dalej w zależności od tego, kto będzie pisać.

Bez znajomości informacji o projekcie trudno będzie dobrze doradzić, a nie sądzę, abyś chciał zdradzać szczegóły na forum.