Skocz do zawartości

www.MOTOOPONY.PL


MoRiA

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie doczekałem się żadnej opinii na temat witryny www.motoopony.pl. A szkoda. Ponieważ bardzo mi zależy na Waszych opiniach, zapraszam ponownie do odwiedzania witryny, którą się opiekuję (z merytorycznego punktu widzenia). Ponieważ słyszę różne opinie, a najczęściej negatywne, z przyjemnością dowiem się, co myślą o tej witrynie specjaliści.

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kłaniaja sie podstawy.

Popracuj nad systemem linków wewnętrznych.

Zbadaj strone dostępnymi narzędziami, potem wyciągnij wnioski.

Nikt chyba nie poda Ci gotowych wniosków na tacy :)

P.S.

za to się bierze kase :P

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kłaniaja sie podstawy.

Popracuj nad systemem linków wewnętrznych.

Zbadaj strone dostępnymi narzędziami, potem wyciągnij wnioski.

Nikt chyba nie poda Ci gotowych wniosków na tacy ;)

P.S.

za to się bierze kase ;)

Witam ponownie.

Dziękuję za tę krótką, jednak jakąś opinię.

Po pierwsze, nie szukam gotowych wniosków - przeceniacie moje możliwości. Interesują mnie opinie odnośnie użytkowania witryny dla potencjalnego Klienta, oraz opinie na temat wykonania witryny pod kątem czytelności dla wyszukiwarek, bym wiedział, za co narzekać na twórców strony.

Po drugie, za szczegółowsze nawet opinie na temat witryny nie pobiera się kasy. Z maili od potencjalnych pozycjonerów dowiedziałem się bardzo dużo odnoście czytelności naszej strony.

Jakkolwiek, zależało mi na opinii i takową otrzymałem. Dziękuję

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa... to ta.

Raz zacząłem odpisywać, ale po wklepaniu trzech zdań odpuściłem.

Skoro się jednak domagasz, to napiszę ponownie.

Strona główna to jakaś rzeźnia. Dostałem oczopląsu, i zaraz potem ataku paniki. Gdzie jestem? Na co patrzę? Czego szukać? Gdzie? Jak? Aaaaa... uciekać! I uciekłem, nie wiem co jest na stronie.

Wracam, cel jest wyższy bo nie jestem klientem tylko mam ocenić stronę.

Jeżdżę od trzech lat samochodem, oponami zajmuje się serwis. Myślę - może się czegoś dowiem. Nie dowiem się, muszę wiedzieć jakie mam gumy. Trudno.

Kombinuję dalej - sprawdzę ile kosztuje wysyłka. Opony w końcu są dość nieporęczne... iiiii... nic. Nie wiem, mimo że przebrnąłem dość daleko w formularzu zamówienia.

Chyba nie wyślecie mi opony kosztującej 90PLN za friko?

Za to dowiedziałem się, że mogę się napompować azotem ;) Ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, AdamD.

Twoja opinia, choć mocno nacechowana humorem, to była rzetelna, konkretna i dokładnie taka, jaką chcę czytać: krytyczna i z punktu widzenia potencjalnego Klienta.

1. Flashowe menu - mnie ono również nie szczególnie się podoba. Jednak uważałem, że jest dosyć czytelne. Obrazki są podpisane, ponadto jakoś tam się animują, gdy na nie najedziesz. Obecnie planujemy zmniejszyć to menu, lecz pozostawić formę animowaną, jak dotychczas. Co o tym myślisz? Co dla Ciebie było najbardziej szokujące i oczopląsujące w tym menu? Co powinno się w tej kwestii zmienić?

2. Prawdą jest, że bardzo nam jeszcze brakuje pewnego katalogu opon. Niemniej, niemalże całkowicie jego rolę pełni wyszukiwarka po modelu samochodu, którą możesz znaleźć na prawie każdej podstronie (jest w prawym górnym rogu przycisk POJAZD - to tu). Sporo informacji na temat Twoich opon oraz opon w ogóle znajdziesz tam, gdzie one powinny być - w dziale ENCYKLOPEDIA lub PORADY.

3. Mamy naprawdę krótki (w porównaniu z innymi sklepami internetowymi) regulamin. W nim także są zawarte informacje odnośnie kosztów transportu. I zapewniam: na opisanych w regulaminie warunkach prześlemy Ci oponę nawet za 30 złotych (takie też mamy, w wyprzedaży, ze starym rokiem produkcji).

4. Niestety nasza firma nie oferuje usługi pompowania się azotem! :-D Przykro mi. Ale zapraszamy do śledzenia naszych poczynań - kto wie...

Dziękuję raz jeszcze za opinię. Twoje spostrzeżenia były bardzo cenne. Napisze wprost, że bardzo mi na nich zależy, bo pod ich wpływem obecnie planujemy modernizację witryny. Jeżeli znajdziesz chwilkę, proszę, odpowiedz na pytania, które zadałem.

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Flashowe menu - mnie ono również nie szczególnie się podoba. Jednak uważałem, że jest dosyć czytelne.

Nie jest czytelne. Jest okropne.

> Obrazki są podpisane, ponadto jakoś tam się animują, gdy na nie najedziesz. Obecnie planujemy zmniejszyć to menu, lecz pozostawić formę animowaną, jak dotychczas. Co o tym myślisz? Co dla Ciebie było najbardziej szokujące i oczopląsujące w tym menu? Co powinno się w tej kwestii zmienić?

Wiesz mam SXGA+, widzę to całe menu na jednym ekranie. Ma sporo różnych kolorów i jest bardzo bardzo kontrastowe. Najgorsza jest chyba ta felga na środku.

> Niemniej, niemalże całkowicie jego rolę pełni wyszukiwarka po modelu samochodu, którą możesz znaleźć na prawie każdej podstronie (jest w prawym górnym rogu przycisk POJAZD - to tu).

Najcenniejszą z mojego punktu widzenia rzecz na stronie udało się tak schować, że sam nie znalazłem :puknijsie: Teraz widzę, i to działa jak trzeba i jest git. Jak dla mnie to podstawowa funkcjonalność jest.

> Mamy naprawdę krótki (w porównaniu z innymi sklepami internetowymi) regulamin. W nim także są zawarte informacje odnośnie kosztów transportu. I zapewniam: na opisanych w regulaminie warunkach prześlemy Ci oponę nawet za 30 złotych (takie też mamy, w wyprzedaży, ze starym rokiem produkcji).

No dobra, ale dlaczego zmuszasz mnie do czytania regulaminu? Ja nie lubię regulaminów, nie chcę ich czytać. Ja - w Twoim sklepie - chcę opony. Więc doklikuję się do Tej Jedynej, a tam ... zero informacji o tym ile to mnie naprawdę będzie kosztować. Rozważyłbym umieszczenie krótkiej informacji o formie odbioru / kosztach transportu przy produktach. Dobrze byłoby, żeby padły też jakieś przykładowe kwoty - bo teraz to ja nie wiem czy kurier mi taką oponę przywiezie za 50, 100 czy 500 zł.

Do kompletu - w firefoxie nie działa mi rozwijane menu na stronie głównej. Działa na podstronach. W IE jest OK.

> Niestety nasza firma nie oferuje usługi pompowania się azotem! :-D Przykro mi. Ale zapraszamy do śledzenia naszych poczynań - kto wie...

Się popytam w serwisie, lada moment przegląd.

Pozdrawiam,

AdamD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności