Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie strony

bujak

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

prosiłbym Was o rzucenie okiem na moją stronę pod kątem wyszukiwarki.

https://elektroinstal-kolobrzeg.pl

Pytam, ponieważ nie mam doświadczenia w tej dziedzinie, zajmuje się tym pierwszy raz, a w ogóle jest to moja pierwsza strona. Wiem, że pozycjonowanie wymaga czasu i cierpliwości, z tym, że ja tego czasu akurat niestety nie mam za wiele obecnie.. Czy są jakieś sposoby (np. strony, które dodadzą mój serwis do wielu katalogów naraz) na podbicie pozycji w google? Chodzi o hasło elektryk kołobrzeg, elektryka kołobrzeg itp.

Szpital Regionalny w Kołobrzegu

Kompletna wymiana instalacji elektrycznych na wszystkich dotąd

remontowanych oddziałach, w tym podłączenie aparatury na OIOM oraz

salach operacyjnych. Montaż monitoringu i oświetlenia parkingu.

wiecie ile za takie coś się kasuje?......

powiedz tacie, że znalazłeś forum, ale jeleni niema i niema komu za darmo robić audyt....

Za taka usługę się płaci,

p.s tak na marginesie ja całkiem niedawno za sprawdzanie kabla do agregata prądotwórczego ( za sam papierek bo kabel był nowy i bardzo dobrej jakości) zapłaciłem 160 zł.... wiec czemu miałem by za darmo paczyć stronę twojego ojca?

Nikt od nikogo tego tutaj nie wymaga. Jesli PAN nie chce pomoc to nie musi w ogole odpisywac ani komentowac w tym temacie i nabijac sobie postow. I nie rozumiem skad tyle zawisci? Jesli to forum jest takim na ktorym nie udziela sie takiej pomocy o jaka poprosilem, to przepraszam.. Mozna bylo to powiedziec w sposob kulturalny :)

Zgodnie z pytaniem: rzuciłem okiem i tak, są sposoby na podbicie strony :)

Gratis dodam, że stronie przydałaby się optymalizacja i pozycjonowanie (niekoniecznie automatami), ale to wymaga czasu, pracy i pieniędzy.

=== więcej herezji o SEO piszę na blogu ===
Contexto - problem z pozycjonowaniem? zgłoś się do nas:)