Skocz do zawartości

Mail od AK


soprano

Rekomendowane odpowiedzi

Taki oto dowcip przyszedł dzisiaj na mojego maila. Oczywiście dodam, że z systemu nie korzystam i nie mam OBECNIE tam podpiętej żadnej strony (z tego co pamiętam). Oczywiście idąc za AdSense nic nie napisali o zwrocie moich zawrotnych 30 zł, które w ramach testu tejże sieci udało mi się uzbierać. Ruch pochodził ze stron finansowych, na których testowałem AK może dwa miesiące temu (zrezygnowałem). Nie klikałem we własne reklamy. Teksty na stronach musiały być unikalne gdyż nie korzystam z generatorów. Nie chce mi się sprawdzać, gdzie AK mogło być zainstalowane. Nie mam zamiaru się odwoływać. Jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy.

Czyżby jakieś zmiany się w AK szykowały? Mam nadzieję, że moje 30 zł zostaną zainwestowane w rozwój tej sieci. Trzymam kciuki. Jeżeli stawki za kliknięcia się podniosą, to założę konto na babcię.

Witam,

Dział Jakości Ruchu Sieci Adkontekst na podstawie danych z ostatnich miesięcy dokonał analizy jakości ruchu pochodzącego z Państwa stron. W trosce o najwyższą jakość ruchu dla naszych Reklamodawców jesteśmy zmuszeni wyłączyć Państwa dostęp do konta oraz rozwiązać współpracę w trybie natychmiastowym zgodnie z paragrafem 9 podpisanej umowy.

Są to działania, które podejmujemy w celu zachowania jak najlepszej jakości systemu reklamowego Adkontekst. Zdajemy sobie sprawę, że może to być dla Państwa niedogodne, dlatego z góry dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

seowyszbanner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możemy akceptować sytuacji, w której pojawiąją się sekwencje kliknięć z tego samego adresu IP. Najczęściej wynika to z zamieszczenia reklam zbyt blisko linków (klikalnych elementów) na stronie lub świadomego kilkania w reklamy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się dokładnie, jaka była przyczyna zablokowania konta napisz proszę do nas na adres wydawcy(at)adkontekst.pl

pozdrawiam,

optymalizuj.adkontekst.pl - tu znajdziecie ciekawe porady i case studies dot. Adkontekst i ContentStream

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak jestem już od lat z AK, na pewno ceny za kliknięcia rosną, dochodzą coraz bardziej dopasowane reklamy, tylko pamiętaj że AK to WP, a WP obecnie korzysta z Google, wiec co będzie z tym wszystkim co ciężko powiedzieć. Na razie to dobra alternatywa dla G AdS, jeśli będą się rozwijając niezależnie od Googla to jak najbardziej kibicuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możemy akceptować sytuacji, w której pojawiąją się sekwencje kliknięć z tego samego adresu IP

Czyli jakiś niezbyt rozgarnięty użyszkodnik wpakuje mi się na stronę kilka razy i sobie poklika a wy banujecie konto? Rozumiem że można nie uznać tych kliknięć i zabrać kasę z konta ale banować konto za 30zł? Na tym forum jest wiele poważnych osób które w tej branży robią poważną kasę. Banując konta za 30zł nie przedstawiacie siebie jako poważnej firmy. Google też kiedyś za takie akcje konta banowało ale w końcu zrozumieli że w ten sposób sobie strzelają w stopę i poszli po rozum do głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o banowanie konta za 30 zł. Chodzi o sposób jego zablokowania. Nikt nie napisał za co, nie było ostrzeżenia, nie było mowy o uzbieranej kwocie. Po prostu ban i tyle. Bardzo przypomina mi to AdSense. Tam zachowują się identycznie.

Nie będę pisał maila odnośnie tego, dlaczego moje konto zostało zablokowane. Nie wnoszę żadnego sprzeciwu. Uważam że powód blokady powinien znaleźć się w tym mailu od AK. W przyszłości wysyłajcie najpierw ostrzeżenia, a później blokujcie konta. Nie możliwe że ktoś klikał na mojej stronie w reklamy SPECJALNIE. Kliki z jednego IP zawsze się zdarzają. Ludzie klikają w co popadnie (szczególnie w branży finansowej).

Jeżeli boxy były źle umieszczone, to powinniście wysłać mi taką informację. Skąd mam niby to wiedzieć? Przecież to jest kwestia subiektywna. Dla jednego będzie OK. a dla innego już nie.

Działam w tym biznesie od dłuższego czasu i wiem z czym to się je.

seowyszbanner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie. Bardzo często w podobnych sytuacjach Wydawca otrzymuje od nas dodatkową wiadomość.

Zawsze można się z nami skontaktować, również w sprawie zablokowanego konta. Wiadomości, w przeciwieństwie do konkurencji, nie pozostawiamy bez odpowiedzi...

optymalizuj.adkontekst.pl - tu znajdziecie ciekawe porady i case studies dot. Adkontekst i ContentStream

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbym czytał idiotyczną maszynkę do odpowiedzi a argument o klikaniu z tego samego IP jest tak stary że trąci sucharem, w dobie namolnych klientów którzy nonstop klikają to jest to normalne działanie...

heh...

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i weźcie również pod uwage fakt, że od adsense dzieli was ocean jest takie powiedzenie"co wolno wojewodzie to nie tobie s..dzie" :), jeżeli adkontekst pozwoli zarobić chociaż połowę tego co można zarobić w adsense wtedy takie "żale" będziecie mogli wywalić odrazu do kosza, natomiast w tej chwili swojego wydawce traktujcie "lepiej niż partnera"

-klikanie z jednego ip? ten argument byłby do przyjęcia powiedzmy 5 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego ja mam do Was pisać? To Wy, jako moi partnerzy/współpracownicy, powinniście do mnie napisać z tym problemem (ja nie jestem jego świadomy). Tak to powinno wyglądać moim zdaniem. Współpraca polega na wzajemnym szacunku. Wy kopnęliście mnie w cztery litery nie podając przyczyny takiego działania. Tylko o to mi chodzi. Jeżeli chcecie być lepsi od Waszej konkurencji to zacznijcie od rozwiązywania problemów w sposób partnerski, a nie tak jak łobuzy z AS.

Chciałem się już nieraz wdać z Wami w polemikę, co można by w AK zmienić na lepsze. Pamiętam, że kolega @kokodżambo zwrócił uwagę na jeden bardzo poważny problem w Waszej sieci. Obecnie jest to śmietnik pełen kogla-mogla. To niestety fakt. Mam nadzieję, że coś z tym zrobicie.

seowyszbanner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie każdy z Was ma rację, klikanie to tylko jeden z aspektów dot. jakości ruchu.

Dobry ruch przyciąga Reklamodawców, w efekcie zyskują Wydawcy, czym bardziej starają się wszystkie strony, tym lepiej :)

optymalizuj.adkontekst.pl - tu znajdziecie ciekawe porady i case studies dot. Adkontekst i ContentStream

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam

Jako nowy użytkownik witam serdecznie wszystkich.

Pozwolę sobie nico odświeżyć ten wątek.

Miałbym pytanie do AdKontekst w sprawie kliknięć z jednego adresu IP. Wiem, że może trochę to będzie dla niektórych użytkowników dziwne ale co w sytuacji gdy jest stara firma "ISP", która udostępnia dostęp do internetu swoim klientom za NAT-em (jeden adres IP zewnętrzny a około 350 użytkowników). Wiem, że to już teraz bardzo rzadkie zjawisko ale jednak występuje. Wystarczy, ze na tą samą stronę wejdzie jakiś procent z tych użytkowników i już jest problem.

Druga opcja również dość prawdopodobna gdy dostęp do internetu jest na zasadzie zmiennego adresu IP. Pula u ISP jest określona i jest prawdopodobieństwo, że ktoś dostanie to samo IP co ja i również wejdzie na tą samą stronę i kliknie (mało prawdopodobne ale jednak).

Czy w tej sytuacji nie powinniście (AdKontest) jednak zaczekać z tak ostrym wykluczaniem kontrahentów choć do czasu wprowadzenia w Polsce natywnych IPV6, wtedy nie będzie problemu z tym kto tak naprawdę klikną (kontrahent, klient, czy np. konkurencja).

Takie przynajmniej odnoszę wrażenie, gdyż w chwili obecnej bazując na poprawności kliknięć bardzo prosto jest wykluczyć całkiem legalnie kontrahenta, który wypracowuje zyski.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda strona ma swoje racje: reklamodawcy chcą mieć wysokiej jakości ruch, wydawcy jak najwięcej zarabiać.

Aby umowa była rozwiązana wydawca musi na to wyraźnie "zapracować". Takich sytuacji jest na szczęście niewiele. Zawsze jesteśmy skłonni do rozmów i staramy się uprzedzać wydawcę, jeśli widzimy, że coś jest nie tak z kliknięciami.

optymalizuj.adkontekst.pl - tu znajdziecie ciekawe porady i case studies dot. Adkontekst i ContentStream

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności