Skocz do zawartości

Raport SEO eCommerce 2012 w Polsce


ear

Rekomendowane odpowiedzi

Jako właściciel jednej z marek, która znalazła się w zestawieniu mogę stwierdzić, iż serwisy chyba dobierano losowo do kategorii.

Być może jest podyktowane względami reklamowymi. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieodwracalne zmiany i burzliwe reakcje, które te zmiany wywołały,

są jedną z przyczyn powstania niniejszego raportu.

hmmmmmm :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mieszane uczucia co do tego raportu. Krótki komentarz specjalisty do wykresu wydaje mi się za mało. Brakuje mi tam więcej szczegółowych analiz. fajnie gdyby były jakieś raporty czy analizy opisujące trendy. Coś na wzór raportów adstandard tylko że poświęcone wyłącznie SEO.

No ale nie ma co narzekać bo raport nie jest zły, pokazuje najważniejsze wydarzenia minionego roku z perspektywy widoczności największych serwisów. Wiele ciekawych informacji można z niego wyciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale analizy sobie na tej podstawie samemu zrobić - np. z jakich zaplecz linkują sobie ;) (skoro podają np, linkowanie z 900 domen to czy 900 jest widoczne czy nie itp rzeczy.) Raport ciekawy (przynajmniej jak dla mnie), bardziej zastanawiają mnie komentarze "ludzi z wymienionych tam marek" czy naprawdę raport nijak ma się do tego co robią, czy tak ich mocno odsłania, że lepiej powiedzieć "raport bredzi" ;)

Pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych - urbancreative.pl, Z sukcesem szprzedaję Tynki Kabe w okolicach Grodziska Mazowieckiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej zastanawiają mnie komentarze "ludzi z wymienionych tam marek" czy naprawdę raport nijak ma się do tego co robią, czy tak ich mocno odsłania, że lepiej powiedzieć "raport bredzi" ;)

Ok, wiec napisze inaczej. Raport wymienia moją firmę określając kwestie dynamiki wzrostu ruchu z wyszukiwarki i działąń SEO na poziomie "0" podczas kiedy ostatnie 6 miesięcy jest to wzrost o ponad 60%. (zmiana strategii oraz firmy pozycjonującej) Przy takim rozjeździe danych ciężko mówić o rzetelnym raporcie i jak widzę są też inne osoby, które potwierdzają opinie.

Alkowiki - dla większego relaksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie weźmie się za to porządna agencja badań rynkowych solidny raport nie powstanie. Poza tym takie raporty robi się nie dla pozycjonerów, ale dla dziennikarzy (żeby mieli materiał na fajnego newsa), firmy, która wykonuje analizę (autopromocja), zarządów firm - i klientów, i opisywanych podmiotów, żeby mieli jakieś materiały do dyskusji czy "opracowywania strategii".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo sam raport niczego nie wniósł co było by wam do czego kol wiek potrzebne :)

To oczywiste, że ten raport został stworzony przede wszystkim z myślą o zbudowaniu bazy mailingowej. Niemniej, nie przekreślałbym raportu całkowicie. Daje pewien ogląd sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności