Skocz do zawartości

Tworzenie unikalnego opisu książki w księgarni intenetowej


szymkow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam się do rozpoczęcia tworzenia opisów dla książek w księgarni internetowej. Cel: stworzyć unikalny tekst, wartościowy dla branży, "hojnie" wzbogacony o słowa kluczowe w tej tematyce - które to słowa kluczowe są frazami pozycjonowanymi. Opisy tych produktów mają być długości powiedzmy 150 +- 50 słów każdy opis. Nie jestem głęboko z branżą zaznajomiony. Nie jestem jej praktykiem, tematyka książek - techniczna, finansowa. Chcę się posiłkować wiedzą wyczytaną z recenzji portali tematycznych + anglojęzycznych. Nie mam pewności, że owe recenzje pozwolą mi zachować obiektywizm i stworzyć wartościowe opisy. Co o tym myślicie?

szymkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że tak. W krótkich opisach nie będziesz streszczał treści, tylko opisywał o czym książka jest, ewentualnie do kogo jest skierowana, a taki opis można już stworzyć po zapoznaniu się ze spisem treści :) Postaraj się unikać zdań, których nie jesteś pewien, postaw na fakty i obiektywizm i opisy będą w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim kieruj się kryteriami jakimi domyślasz się, że będą szukać danej książki czytelnicy. Z książkami jest o tyle łatwo że głównie szuka się ich po tytule, streszczeniu i recenzji. Także na Twoim miejscu rozbiłbym opis na jakby dwie części streszczenie i recenzje (oba nagłówki daj w H2) ;) a za poradę kopsnij 2 dyszki na fundacje A. Dymnej :P

Moja  fotografia kulinarna  :D  Fu*k Google ......Ask me .... Chcesz nauczyć się strzelać? Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana ;) W Gdańsku też mamy strzelnicę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisanie recenzji książek to dobry pomysł, ale nie realny. Osoby piszące te recenzje na pewno nie będą znać wszystkich tych książek, a pisanie recenzji na podstawie tego ci się przeczytało w internecie nie jest dobrym pomysłem.

Poza tym recenzja na stronie sklepu jest mało wiarygodna. Sklep chce sprzedać, więc recenzja powinna być pozytywna, aby osiągnąć ten cel.

Co innego to opinie od klientów. Z nimi jak wiadomo też różnie bywa (często są pisane przez sklep), ale mimo to nadal dla większości są one wiarygodne.

www.sagomedia.pl - usługi SEO copywritingu i wartościowe, merytoryczne artykuły
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli księgarnia będzie „niszowa”, jak najbardziej poradzisz sobie z unikatowymi tekstami opisów. Sam kiedyś posiadałem właśnie „niszową” księgarnię i wiem, że jest się w stanie zrobić unikatowe opisy, ale przy ograniczonej ilości książek. Jak oferta będzie miała np. 300 szt., to ok. Kroczek, po kroczku po kilka książek dziennie. Będziesz wtedy unikatową księgarnią w „oczach” klienta jak i wyszukiwarek (np. Google).

Porady z posta @Beerbant weź do siebie, jak najbardziej są prawdziwe. Również opinie pisane przez klientów będą bardzo dobrym krokiem w kierunku unikatowej treści. Łatwo ich będzie zachęcić -> nagroda (wystarczy konkurs na najlepsze opinie). Fajna sprawą byłby prowadzenia przy księgarni bloga, na którym umieszczałbyś recenzje/nowości z rynku ksiązki. Ponadto, aby jeszcze bardziej być wiarygodną księgarnią, polecam zaistnieć na serwisie opiniotwórczym Opineo.pl

Przyznam szczerze, że aby w/w strategia się dobrze sprawdziła, musi troszkę miesięcy upłynąć zanim zaczniesz czerpać duże profity za swoją pracę. Pamiętaj, rynek e-księgarni jest od kilkunastu lat dobrze obsadzony. Wszystko dobrze przemyśl, zanim ruszysz to walki (bo z samej księgarni na początku trudno będzie wyżyć).

Życzę sukcesów i pozdrawiam.

Rzetelne pozycjonowanie. Gwarantowane efekty.

Strategia "anty Panda & Penguin".

www.seoagent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności