Skocz do zawartości

Lokalizacja firmy, mapki - wpływ na pozycje


mario1973

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne laickie pytanie, ale wolę sprawdzić zanim coś zrobię.

Wyobraźmy sobie stronę firmową, która pojawia się pod jakimiś tam frazami w ogólnych wynikach googlowych - do tej pory nie miała podanego adresu działalności, nie była przywiązana do lokalizacji.

Czy dodanie na stronie jakiś znaczników lokalizacyjnych tej firmy - adres, jakieś geositemap, czy może dodanie jej do mapek może mieć negatywny wpływ na wyniki (pozycje) ogólne ? Nie chciałbym, żeby kosztem pojawienia się informacji lokalnej coś straciła z pozycji na szerszej arenie.

M

Pozycjonowanie lokalne, Wymiana linków tematycznych, Tematyczne artykuły sponsorowane.  >>>>> Informacje na stronie :  Tani hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dodasz znacnziki lokalizcyjne to zacznie częściej wskakiwać do mapek lokalnych i tym samym może częściej wylatywać z organików - ale to z reguły tyczy się wtedy danego rejonu.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności