Skocz do zawartości

Friendly URL na dynamicznych URL przez rewrite w htaccess

kwakier

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem coś takiego:

RewriteRule ^Products/([^/]+)/([^/]+) $2 [R=301,L]

Samo przepisanie jak najbardziej działa, w praktyce wygląda tak:

www.strona.pl/Products/22/nazwa-produktu (URL generowany przez CMS)

przepisuje na:

www.strona.pl/nazwa-produktu

Z tym, że nie odnajduje strony (error 404)

Czy mogę prosić o pomoc? Jestem dość początkujący.

[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]www.strona.pl/nazwa-produktu

[/font][/color]

ja w takich przypadkach robię tak:

dodatkowa kolumna 'slug' w bazie danych, slug generowany na podstawie tytułu podstrony lub ręcznie.

i następnie pobieram podstrone GETem /index.php?slug=nazwa-produktu, i dajesz proste rewrite i masz ładne adresy :)

SELECT * FROM newsy WHERE slug = 'nazwa-produktu'

Tak w dużym uproszczeniu to wygląda :)

Pozdrawiam

a9177b36246d7ce96fa698c9971dd36b.png

Sprzęt akwarystyczny kupuj w moim - sklep akwarystyczny.

adwokat częstochowa - Radca prawny Grzegorz Ledwoń. Pomoc w sprawie odszkodowania.

Samo przepisanie jak najbardziej działa [...] przepisuje na:[ .. ] Z tym, że nie odnajduje strony (error 404)

Więc NIE DZIAŁA ! W dziale dla początkujących masz przyklejone linki....

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Ponownie proszę o pomoc, tak wygląda rewrite w pliku htaccess:

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^strona.pl(.*) [NC]
RewriteRule ^(.*)$ https://www.strona.pl/$1 [R=301,L]

RewriteRule ^stary-adres-produktu$ nowy-adres-produktu$1 [R=301,L]
RewriteRule ^stary-adres-produktu2$ nowy-adres-produktu2$1 [R=301,L]
(...)
RewriteRule ^stary-adres-produktu30$ nowy-adres-produktu30$1 [R=301,L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d