Skocz do zawartości

AdSense + newsletter


Lis

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi przyszło do głowy, czy ktoś z Was używa u siebie na stronie newslettera do powiadamiania o nowościach na witrynie i wskutek jego stosowania notuje jakieś wzrosty skuteczności reklam?

Wczoraj wysłałem do mojej listy (500 adresów) informację o nowych artykułach, według statystyk ludzie wchodzą z newslettera (widać to po webmailach w referrerach), statystyki AdSense też pokazują że trochę więcej zarobiłem. Ile więcej to się okaże pewnie za kilka dni, w końcu niektórzy ludzie przez weekend nie mają dostępu do poczty i internetu.

Ciekawi mnie, czy macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, którymi mielibyście ochotę się podzielić. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to działa - ALE

Ci ludzie z z listy mailingowej - znają układ strony i podswiadomie(nie z jakiejs złosliwosci) - Juz nie klikają tak czesto na reklamy - jak nowi uzytkownicy

Pozycjonowanie i reklama Reklamedia.pl - Pozycjonowanie - Reklamy Porady, opinie, newsy i przemyślenia o SEO. Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy sprawdzić tej zależności. Mam sporą listę mailingową i przy najbliższej okazji pobadam temat i podzielę się wynikami.

Mogę przychylić się do wypowiedzi Marcina, ale jest też druga strona medalu - nie wszyscy nie lubią reklam - są tacy co je po prostu czytają :) Jeżeli takich masz na liście to z pewnością CTR wzrośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że wzrasta klikalnośc jak posle do nich maila ze jest coś nowego ale to nie to samo co nowi uzytkownicy bo tamci są juz wprawieni w znajdowaniu na stronce tego co chcą? i na reklamy mniej patrzą.

Ale kliknięć napewno przybywa

Pozycjonowanie i reklama Reklamedia.pl - Pozycjonowanie - Reklamy Porady, opinie, newsy i przemyślenia o SEO. Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę za wcześnie by wyciągać wnioski, ale już cośniecoś widać.

CTR za dwa ostatnie dni jest o około 1/5 niższy niż za pozostałe dni marca.

Za to eCPM jest o 4/5 wyższy.

Zastanawiające, skąd to się bierze. Wygląda na to, że reklamy po prostu droższe się zaczęły pojawiać na witrynie albo w tych nowych artykułach są reklamy o CPC wyższym niż średnia dla witryny (możliwe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie z dopasowaniem reklam od razu po pojawieniu się artykułu bywa dziwnie.

Myślę, że już mogę wyciągnąć wnioski.

Średnio w tym miesiącu zarabiałem 5,45$ dziennie. W sobotę zarobiłem 9,89$, w niedzielę 8,33$.

eCPM w sobotę był o 64% wyższy, w niedzielę o 25% wyższy niż średnia dla całego miesiąca.

CTRy były mniej więcej takie same jak w dniach sąsiednich.

Sąsiednie dni wypadały poniżej średnich jeśli chodzi o zarobki i eCPM, stąd mój wniosek o efekcie newslettera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności