Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Dlaczego blokujecie możliwość wypłaty środków, gdy w danym miesiącu nie zostały one wypłacone?

Próbujemy wypłacić należność z konta głównego - nie mamy takiej opcji, bo pojawia się komunikat, że dozwolona jest tylko jedna wypłata w miesiącu. Takiej wypłaty z konta głównego w czerwcu nie robiliśmy. Robiona była wypłata z konta w programie partnerskim, który ma OSOBNY regulamin i gdzie zbiera się pieniądze na OSOBNE konto.

1. Gdzie w regulaminie (jakimkolwiek) jest zapis, że jedna wypłata w miesiącu dotyczy obu kont?

2. Skoro regulamin PP nie obowiązuje, bo liczy się wyłącznie ten główny, to czemu on nadal widnieje na stronie i wprowadza w błąd?

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fantastyczne podejście - zarzucić komuś teorię spiskową, nie znając nawet definicji tego pojęcia. Zwracam wam uwagę na problem występujący w serwisie, zadaję pytanie o regulamin, który stoi w sprzeczności z praktyką. W przeszłości bez problemu przechodziły obie wypłaty (chociażby w marcu). Rozumiem, że wytykanie błędów boli, a jak widać w tym temacie - wytykam ich sporo, bo sporo rzeczy u was leży i kwiczy/leżało i kwiczało przez długie miesiące.  Zamiast przyjrzeć się sytuacji od razu, zarzucacie osobie, która dla was pracuje, tworzenie teorii spiskowych. To już nie jest nawet niepoważne. To jest prostackie i chamskie. 

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis nie działa na zasadzie magicznego przycisku, dzięki któremu możemy zablokować danemu użytkownikowi wypłatę. Jeśli coś nie działa jak powinno, jest to winą błędu w kodzie, który najprawdopodobniej wystąpił w trakcie ostatniej aktualizacji skryptu w maju br. 

 

Występuje błąd, który dzięki Tobie (Wam?) widzimy i jesteśmy za to wdzięczni, będąc świadomi jaką wartością dodaną są użytkownicy wytykający błędy.

 

Uczynimy wszystko, żeby jak najszybciej go naprawić. Potrzebujemy jednak zgłoszenie z maila użytkownika, którego problem dotyczy, aby nasz programista mógł się temu przyjrzeć.

 

 

bok@gieldatekstow.pl | facebook.com/Gieldatekstow.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Dnia 8.10.2018 o 20:28, marek_____ napisał:

Gdy próbuję zmienić kategorię moich starych 2 tekstów napisanych na próbę (niesprzedanych) z zaplecza na precel i klikam "zmień kategorię tekstu oraz cenę", to mogę zmieniać tylko cenę, a na liście w kategoriach jest tylko "---" - to jakiś błąd?

Należy anulować tekst, a następnie edytować.

bok@gieldatekstow.pl | facebook.com/Gieldatekstow.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jeszcze proszę, w jaki sposób uzupełniać rubrykę "słowa kluczowe" przy dodawaniu tekstów. Czy muszą to być słowa/frazy, które znajdują się w pisanym tekście? Jeżeli tak, to czy w dokładnej odmianie? Czy też wpisane w rubrykę słowa kluczowe to jedynie informacja dla klienta o tematyce tekstu i nie muszą znajdować się w tekście, a wystarczy, że tekst zawiera takie wątki?

Edytowane przez marek_____
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, marek_____ napisał:

Powiedzcie mi jeszcze proszę, w jaki sposób uzupełniać rubrykę "słowa kluczowe" przy dodawaniu tekstów. Czy muszą to być słowa/frazy, które znajdują się w pisanym tekście? Jeżeli tak, to czy w dokładnej odmianie? Czy też wpisane w rubrykę słowa kluczowe to jedynie informacja dla klienta o tematyce tekstu i nie muszą znajdować się w tekście, a wystarczy, że tekst zawiera takie wątki?

Mają to być wyrazy charakterystyczne dla danego tekstu. Jeśli będą dobrze dobrane, ułatwią kupującym dotarcie do konkretnych tekstów.

bok@gieldatekstow.pl | facebook.com/Gieldatekstow.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
38 minut temu, marek_____ napisał:

Czy opcja automatycznej propozycji ceny napisanego tekstu została wyłączona? Jakoś nie mogę jej znaleźć, mogę tylko sam wprowadzić cenę. Jeżeli tak, to szkoda, że to usunęliście.

 Nie mamy już opcji automatycznej wyceny

bok@gieldatekstow.pl | facebook.com/Gieldatekstow.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności