Skocz do zawartości

Wycena strony i reklam

Marcinus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

prowadzę stronę o niszowej tematyce, która:

- istnieje w sieci od roku,

- regularnie jest uzupełniana o unikalne treści,

- zajmuje 1 miejsce lub miejsce w pierwszej 10 na ciekawe frazy,

- w raportach google analytics posiada statystyki (przykładowo listopad): odwiedziny 776, unikalni użytkownicy 770, odsłon 2.391, nowe odwiedziny 90%,

- w raportach google adsense (przykładowo listopad) ma tylko 574 wyświetlenia,

- w raportach google webmaster (przykładowo listopad) ma 770 kliknięć i 5.500 wyświetleń.

Jestem początkujący w sprawach marketingowych, więc mam podstawowe pytania:

1.Z czego wynikają te dziwne różnice w statystykach, bądź co bądź tego samego Googla?

2. Jak wycenić taką stronę i jakie aukcje ew.polecacie w wariancie sprzedaż domeny?

3. Jakie polecacie domy reklamowe do uzupełnienia reklamy obok google adsense?

Mając nadzieję, że trafiłem do właściwego działu, z góry dzięki za pomoc.

Masz CTR na poziomie 10 % i jeszcze chcesz reklamy inne wstawiać, pazerność Cię zgubi. Ja swoje doświadczenia opieram na moich 500 stronach pod adsense w tym w większości na ameryke, bo w PL grosze płacą, a tak za klika to i nawet pare euro wpadnie, więc lepiej zrób angielską wersję tej strony i zarabiaj koksy a nie ochłapy $$$

A o domie reklamowym to możesz pomarzyć z 5k odsłonami, pozdro

Dzięki za konkretną odpowiedź, już teraz przynajmniej wiem, że bez zwiększenia odwiedzin do 5.000/miesiąc i poprawy CTR nie mam szans na wyjście na swoje. Też porada o działalności zamorskiej jest ciekawa, a jako odbiorców Twoich stron masz na myśli Polonię z USA/WB czy 'rdzennych' mieszkańców?

Co do 500 stron- to chyba nie aktualizujesz ich wszystkich co tydzień?

Wszystko zależy od grupy docelowej serwisu , możesz mieć 1000 UU / mies i zarobić 2K a możesz mieć 40K/mies i zarobić 200 zeta ;).

więc lepiej zrób angielską wersję tej strony i zarabiaj koksy a nie ochłapy $$$