Skocz do zawartości

Czy podstrona jest obiektem w google?

Ojciec_Pio

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio myszkując po stronach agencji, zauważyłem na stronie K2 że potencjalny specjalista seo który do nich aplikuje może usłyszeć pytanie jak w temacie. szczerze mówiąc miałbym problemy z odpowiedzią. Pomożecie?

Nie cierpię spamerów!

@ebnix nie mogę się zgodzić że jest najmniejszym rankigowalnym elementem - wg mnie jest nim link, blok tekstu na stronie lub zdjęcie.

@Ojciec_Pio podstrona może być obiektem zgodnie z teoriami programistycznymi ale szczerze powiedziawszy jak zajmuję się aktywnie pozycjonowaniem od 2004 roku to nie zetknąłem się z takimi pojęciami w kontekście google więc zapewne nie ma to jakieś mega pozycjonerskiej wagi. Myślę że takie pytania to przerost formy nad treścią.

logosc.png

Nowa odsłona systemu!!! --- Radek Kubera na G+.--- Mój blog: radek.kubera.org

a może jest też ciałem w Google krążącym wraz z innymi ciałami w okół innego ciała centralnego czyli strony głównej ;). Teorie dla teorii..., pytanie zadane w ten sposób jest moim zdaniem nieprecyzyjne. Jak ktoś takie pytania zadaje to chyba sam ma bardziej wiedzę teoretyczną niż praktyczną. Wypadało by wyjaśnić co ma namyśli przez "obiekt". Obiektem może być wszystko od wyniku wyszukiwania po logo Google. Jak się zaczną doktoraty robić z e-marketingu to potem młodzież się będzie uczyć takich tełorji na zajęciach.

Może im układał te pytania jakiś ekspert od rekrutacji opierając się na definicjach z książki, bez większego zrozumienia i zastanowienia, bo nie wiem jak takie pytanie ma zweryfikować umiejętności pozycjonera.

Odpowiedziałbym że jest, tak jak i obrazek, filmik itp.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie