Skocz do zawartości

OmniFLASH - Nowa dodawarka/system/automat pozyskujący tysiące linków


Kojotek_OX

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sie do was raczej nie zglosze o ile nie bedzie nowego otwarcia dla uzytkownikow. Model abonamentowy zostal tak obliczony ze w sumie to nie byla dodawarka tylko wyciagarka (update wazny 7 dni -> $10). Mimo calej pisaniny o tym ze nie trzeba aktualizowac, to w sumie byla to dezinformacja ;) Koszty roczne utrzymania licencji zdaje sie okreslone na 30 usd + platnosci za aktualizacje, ktore nie koniecznie dzialaly i srednio trzeba by je robic co najmniej co miesiac - dawaly okragla sumke. Jak dla mnie za wysoka w stosunku do wtornej innowacyjnosci produktu i szczegolnie w stosunku do jakosci obslugi klienta.

Na pewno nie zaplace ani zlotowki za update zeby sprawdzic czy teraz produkt dziala, zgodnie z oczekiwaniami. I to nie jest tylko kwestia samej platnosci, ale krzywej uczenia, czasu na support, kosztow serwerow, itd. Wybor software przy codziennym spedzaniu z nim paru godzin jest dla mnie wazna rzecza i nie stac mnie na zabawe w stylu czy produkt bedzie dzialal i czy ktos mi odpowie na ticket.

Reasumujac, chcialem w sumie napisac to o czym wspomina poczatkujacy, ze bez nowego otwarcia zostaniecie bez czesci tych uzytkownikow co maja licencje i ja sie do nich zaliczam.

search_auditor_500x80_bf.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam,

Zgłosiłem w panelu, ale zgłoszę też tutaj. Zauważyłem że wczoraj (mam dwa konta w systemie) aktywowane zostały wszystkie (nawet zawieszone licencje) na softy. Nie wiem czy tylko u mnie, ale podejrzewam że u większej ilości osób skoro podziało się to na 2 moich kontach w systemie.

Skutek - ujemne (!) saldo na koncie w systemie na paręset złotych i rachunki, które są oznaczone jako "Fully paid"

Jak ktoś miał środki na koncie to niech zerknie czy mu się nie aktywowały zawieszone licencje i nie pobrało środków.

Pytanie też jak system może generować ujemne saldo na koncie i jednocześnie wystawiać opłacone rachunki? Da się jakoś ogarnąć ten rozgardiasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 18.10.2013 o 09:20, pzcjnr napisał(a):

Witam,

Rzeczywiście, dzisiaj rano zdiagnozowaliśmy problem. Do wieczora wszystko powinno wrócić do stanu poprzedniego. Te pieniądze wrócą na Wasze salda w omnipanelu.

Proszę więc o odpowiedź na moje zgłoszenie w bug trackerze nr. 763. Na odpowiedź oczekuję już klika miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie coś zrobić z Waszym serwerem? Ponownie nie mogę zainstalować OF w dwóch różnych firmach, jedną z nich jest Hexcom. Rozmawiałem już z nimi, sprawdzili konfigurację serwera i stwierdzają, że problem leży po Waszej stronie. Byłbym prze-szczęśliwy, gdybym mógł zainstalować program w ciągu kilku minut, nie angażując w to sztab ludzi przez kilka dni, a na końcu okazuje się, że problem i tak leży po waszej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 18.10.2013 o 08:59, arve_lek napisał(a):

Widzę, że muszę tu napisać:

Jak mam wypłacić pieniądze z panelu w omnipanel ? Napisałem wieki temu wiadomość priv, ale bez odpowiedzi.

Nie ma takiej możliwosci, temat przewijał się milion razy. "Hajs do wykorzystnia w panelu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności