Skocz do zawartości

OmniFLASH - Nowa dodawarka/system/automat pozyskujący tysiące linków


Kojotek_OX

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sie do was raczej nie zglosze o ile nie bedzie nowego otwarcia dla uzytkownikow. Model abonamentowy zostal tak obliczony ze w sumie to nie byla dodawarka tylko wyciagarka (update wazny 7 dni -> $10). Mimo calej pisaniny o tym ze nie trzeba aktualizowac, to w sumie byla to dezinformacja ;) Koszty roczne utrzymania licencji zdaje sie okreslone na 30 usd + platnosci za aktualizacje, ktore nie koniecznie dzialaly i srednio trzeba by je robic co najmniej co miesiac - dawaly okragla sumke. Jak dla mnie za wysoka w stosunku do wtornej innowacyjnosci produktu i szczegolnie w stosunku do jakosci obslugi klienta.

Na pewno nie zaplace ani zlotowki za update zeby sprawdzic czy teraz produkt dziala, zgodnie z oczekiwaniami. I to nie jest tylko kwestia samej platnosci, ale krzywej uczenia, czasu na support, kosztow serwerow, itd. Wybor software przy codziennym spedzaniu z nim paru godzin jest dla mnie wazna rzecza i nie stac mnie na zabawe w stylu czy produkt bedzie dzialal i czy ktos mi odpowie na ticket.

Reasumujac, chcialem w sumie napisac to o czym wspomina poczatkujacy, ze bez nowego otwarcia zostaniecie bez czesci tych uzytkownikow co maja licencje i ja sie do nich zaliczam.

search_auditor_500x80_bf.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam,

Zgłosiłem w panelu, ale zgłoszę też tutaj. Zauważyłem że wczoraj (mam dwa konta w systemie) aktywowane zostały wszystkie (nawet zawieszone licencje) na softy. Nie wiem czy tylko u mnie, ale podejrzewam że u większej ilości osób skoro podziało się to na 2 moich kontach w systemie.

Skutek - ujemne (!) saldo na koncie w systemie na paręset złotych i rachunki, które są oznaczone jako "Fully paid"

Jak ktoś miał środki na koncie to niech zerknie czy mu się nie aktywowały zawieszone licencje i nie pobrało środków.

Pytanie też jak system może generować ujemne saldo na koncie i jednocześnie wystawiać opłacone rachunki? Da się jakoś ogarnąć ten rozgardiasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Rzeczywiście, dzisiaj rano zdiagnozowaliśmy problem. Do wieczora wszystko powinno wrócić do stanu poprzedniego. Te pieniądze wrócą na Wasze salda w omnipanelu.

Proszę więc o odpowiedź na moje zgłoszenie w bug trackerze nr. 763. Na odpowiedź oczekuję już klika miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie coś zrobić z Waszym serwerem? Ponownie nie mogę zainstalować OF w dwóch różnych firmach, jedną z nich jest Hexcom. Rozmawiałem już z nimi, sprawdzili konfigurację serwera i stwierdzają, że problem leży po Waszej stronie. Byłbym prze-szczęśliwy, gdybym mógł zainstalować program w ciągu kilku minut, nie angażując w to sztab ludzi przez kilka dni, a na końcu okazuje się, że problem i tak leży po waszej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności