Skocz do zawartości

OmniFLASH - Nowa dodawarka/system/automat pozyskujący tysiące linków


Kojotek_OX

Rekomendowane odpowiedzi

@rrz - pytanie przenieś do tematu OmniADD - tutaj nie rozmawiamy o tym programie. Dodatkowo już jest tam odpowiedź na to pytanie

@monterek - jeśli zakupiłeś abonament roczny (zakup w promocji) to do końca opłaconego czasu OS nic Ci się nie zmienia - potem musisz podjąć decyzję czy chcesz opłacać rocznie czy miesięcznie lub może będziesz wolał wersję bez abonamentu. Gdybyś zakupił oprogramowanie w systemie miesięcznym miał byś nadal 20 USD dopóki opłacasz oprogramowanie. Normalna cena abonamentu za OmniSPEED wynosi 30 / 35 USD miesiąc lub rocznie 250 USD. - Ogólnie 63% użytkowników zostało objętych obniżeniem opłat za oprogramowanie

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Instrukcja jak przenieść projekty oraz licencję z OmniSPEED do OmniFLASH:

https://www.forum.opt...30#entry1180237

Instrukcja jak przenieść licencję z OmniADD do OmniFLASH:

https://www.forum.opt...70#entry1180238

Aby dokonać update swojej wersji OmniFLASH HOME (OA) lub OmniFLASH PRO (OA) do wersji HOME lub PRO:

Zasilasz swoje konto odpowiednią kwotą (ceny ważne do 28/02/2013 OmniFLASH PRO = 100 USD lub OmniFLASH HOME = 75 USD)

Piszesz do mnie lub na panelu

Podajesz swój mail / ID (jeśli korzystasz z PW) oraz informację na jaką wersję chcesz przejść

Tyle - do kilku h operacja zostanie wykonana

Tym samym proszę żeby wszystkie pytania związane z przejściem z OS lub OA kierować do odpowiednich tematów, a ten temat poświęcamy jedynie OmniFLASH - Zaoszczędzi nam to przepychanek że ignoruję posty użytkowników lub mojego pisania żeby przenosić do odpowiednich tematów

Z góry dziękuje za przestrzeganie tej małej ale jak że ważnej dla mnie prośby

Na jutro (dziś) planowane kolejne update :D i kolejne funkcje dojdą do OF - najciekawszą zaproponował użytkownik Max_Pan (sorry jak przekręciłem ncka - późno już) i będzie to pogląd projektu (coś na wzór podglądów z xR ale na czystym HTML-u) - myślę że przyda się to wszystkim.

Drugą ciekawą opcją będzie dodanie czatu bezpośrednio z naszą ekipą (można się nadziać na mnie :P ) - dla szybkich pytań (nie mylić z supportem i pomocą techniczną)

Ogólnie jestem otwarty na dobre pomysły co dodać do OF puki siedzimy jeszcze przy dodatkach :) - też bym prosił przesyłać to na PW/GG (tylko funkcje które przydadzą się wszystkim użytkownikom nie pojedynczym osobą)

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia projektów - w OA był opis i opis dla blogów. Jak prawidłowo sporządzić projekt z opisami w OF?

Mamy:

Summary - streszczenie

Description - opis

About - ?

Links - ?

Rozumie, że summary = krótki opis, description = szczegółowszy opis, a links i about? Czy linki dalej zamieszcza się w tekście jak w OA przez <a href> czy podaje w "links", co z anchorami? I skąd OF będzie wiedział, jak zrobię przykładowo 3 opisy i 2 arty, że arty ma dodawać do WP, a nie losowo z wszystkich opisów? Cierpię na brak tutoriala ciąglę ;) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydała by się możliwość importu projektów z pliku csv. Jak jest do dodania kilkadziesiąt to ciągle klikanie meczy. Skoro ma to być wersja pro to przydały by opcje masowe.

jednoczesne dodawanie kilku projektów do harmonogramu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia projektów - w OA był opis i opis dla blogów. Jak prawidłowo sporządzić projekt z opisami w OF?

Mamy:

Summary - streszczenie

Description - opis

About - ?

Links - ?

Rozumie, że summary = krótki opis, description = szczegółowszy opis, a links i about? Czy linki dalej zamieszcza się w tekście jak w OA przez <a href> czy podaje w "links", co z anchorami? I skąd OF będzie wiedział, jak zrobię przykładowo 3 opisy i 2 arty, że arty ma dodawać do WP, a nie losowo z wszystkich opisów? Cierpię na brak tutoriala ciąglę ;) ...

Popieram i również czekam na instrukcję/tutoriala :) U mnie na razie 2817 błędów....pewnie coś robię nie tak :nauka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodawanie zadań w Schedule jest strasznie czasochłonne. Nie można dać jednego przycisku typu "dodaj wszędzie gdzie się da"? Teraz muszę wybierać listę i dopasowywać do niej skrypt a następnie dodać i wracać kolejny raz do projektu by wszystko powtórzyć dla innej listy.

Przydałaby się informacja na temat formatu list jaki należy wprowadzać do programu. Przykładowo czy dla EE należy podawać bezpośrednio adres do rejestracji? Czy może wystarczy przykładowa podstrona z użytkownikiem?

Czy OF będzie rejestrował konta w BuddyPress?

Gdzie można filtrować istniejące listy? Chciałbym usunąć przykładowo WP gdzie nie udało utworzyć się konta. W OS było to banalnie proste. Tutaj nie mogę znaleźć takowej informacji.

Treningi WattUp.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności