Skocz do zawartości

Dlaczego PR jest ważny dla pozycjonowanej strony.


Kaene

Rekomendowane odpowiedzi

PR2-3 można zrobić bez żadnych BL

FAKE tak, nawet większy.

Mowię akurat o linkowaniu wewnętrznym, na nowej domenie, bez żadnych 301 itd. Jesli wątpisz, mogę podesłać przyklady na priv

Pozycjonowanie w Yandex - piszę o pozycjonowaniu w krajach wschodnich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Mowię akurat o linkowaniu wewnętrznym

Czyli nie "bez żadnych linków" a z linkami wewnętrznymi a to jest różnica, no i strona główna musi mieć PR bo jak go nie ma to i tak nic nie przeniesie ;)

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kupowaniu

Nikt o kupowaniu nie wspominał :)

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdobywanie, kupowanie, wklejanie na swoim zapleczu, jak chcesz to nazwij, mowa o linkach zewnętznych, nie wewnętrzych.

Czyli jesteś zdania że bez linków zewnętrznych nie da się zrobić Pr2-3 dla nowej domeny?

Pozycjonowanie w Yandex - piszę o pozycjonowaniu w krajach wschodnich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO

- PR strony głównej nie ma znaczenia w pozycjonowaniu strony głównej,

- PR podstron nie ma znaczenia w pozycjonowaniu podstron,

- PR strony głównej ma znaczenie dla wychodzących z niej linków do podstron i w pozycjonowaniu tychże podstron,

- PR strony głównej ma znaczenie dla wychodzących z niej linków zewnętrznych i w pozycjonowaniu tych stron/witryn,

- zasady przydzielania PR są tajemnicą Google; jednak z poufnych źródeł wiem, że algorytm PR opiera się na jakości backlinków i linkowania wewnętrznego, którą to jakość Google konsultuje z wróżbitą Maciejem raz na jakiś czas, w czasie pełni księżyca, tuż przed staroceltyckimi świętami, ale po świętach Majów, dlatego data kolejnej aktualizacji PR jest taką zagadką dla niektórych laików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30-letnią dziewicę

teraz są modne 105 letnie

1223612056482.jpg

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie PR to właśnie wskaźnik jakości linkowania, ale tez zauważyłem, ze im wyższy PR tym częściej Google odwiedza stronę.

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 1 ważnej domenie ostatnio najpierw spadek ruchu, potem redukcja PR z 2 do 0 :) Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne bez zmian (i tak wszystkie backlinki pochodziły z n/a, które nadal są w indeksie). Jedyna różnica: brak wzrostu site oraz zwiększenie się ilości linków wychodzących z serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze miło pokazać klientowi, że po kilku miesiącach pracy nie tylko pozycje idą w górę ale PR też. Poprawia to jego samopoczucie i zaufanie do pozycjonera. Każdy woli mieć PR 5 niż 1, nawet jeśli to nie poprawia pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze miło pokazać klientowi, że po kilku miesiącach pracy nie tylko pozycje idą w górę ale PR też. Poprawia to jego samopoczucie i zaufanie do pozycjonera. Każdy woli mieć PR 5 niż 1, nawet jeśli to nie poprawia pozycji.

Nie wiem jakich masz klientów, bo moim samopoczucie poprawia się nie od PR i pozycji, ale od większej sprzedaży i większych dochodów. Zresztą zaufanie do pozycjonera (ja przynajmniej) staram się budować inaczej, czyli przez dobry kontakt i jasne wyjaśnienie zasad współpracy. jeśli klient nie wie, czym jest PR, jego wzrost go guzik obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze miło pokazać klientowi, że po kilku miesiącach pracy nie tylko pozycje idą w górę ale PR też. Poprawia to jego samopoczucie i zaufanie do pozycjonera. Każdy woli mieć PR 5 niż 1, nawet jeśli to nie poprawia pozycji.

Nie wiem jakich masz klientów, bo moim samopoczucie poprawia się nie od PR i pozycji, ale od większej sprzedaży i większych dochodów. Zresztą zaufanie do pozycjonera (ja przynajmniej) staram się budować inaczej, czyli przez dobry kontakt i jasne wyjaśnienie zasad współpracy. jeśli klient nie wie, czym jest PR, jego wzrost go guzik obejdzie.

Ładnie ujęte, zgadzam się z przedmówcą. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności