Skocz do zawartości

Dlaczego PR jest ważny dla pozycjonowanej strony.


Kaene

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

chlopie nie brnij:-) bo te frazy moga byc cieniutenkie :-)jak twoja wiedza a tak na serio z czego to wynikają te pozycje chyba tylko z tego ze masz 2,454 BL z czego 1500 dowaliłeś w listopadzie a kolejne 500 w grudniu :-) 2012 a do tego na 212 domenach pewnie katalogi i precle, a kolejne 1000 to te twoje posty na tym forum z stopki :-) czy do tego trzeba az takiej wiedzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda czasu na tego użytkownika, co jest temat PR to on rusza do akcji "kto się jeszcze przejmuje pr", "pr nic nie znaczy" itd.

Zakłada jedna osoba temat o tym, że katalogując spadają jej ciagle pozycje co ma robić twierdzę, że samym katalogowaniem nie sprawi, że strona stanie się wartościowa ten gość rusza do akcji "nie znasz się, brak wiedzy itd." Zważywszy na fakt, że jest nieobiektywny mając w stopce link do sprzedaży multikodów.

Ojciec wszystkich hejterów i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najbardziej wartościowym wskaźnikiem na którym warto się oprzeć jest oprócz oczywiście liczby Backlinków - widoczność - SEO Visibility , PR to wartość która coś nam mówi, wg. mnie nie powinna być całkiem pomijana, ale nie może też stanowić jedynej wartości na którą zwracamy uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu w ramach barteru udało się pozyskać dla pewnego serwisu trochę linków z porządnych stron, z wys. PR. Efekt był taki, że skoczyły pozycje, ustabilizowały się, wzrósł też PR strony, ruch. Jedna akcja była więcej warta niż mozolne i masowe pozyskiwanie mniej lub bardziej śmieciowych linków z precli, katalogów, zaplecz, blogów, for itd. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z PR jest taki, że niekiedy ludzie piszą (być może stosując skrót myślowy), że "PR wpływa na ilość linków", a to właśnie jest na odwrót, ilość linków wpływa na wysokość PR (im więcej stron poprzez umieszczanie linków "głosuje" na naszą stonę tym wyższy PR nasza strona otrzymuje). Zgadzam się z przedmówcą, lepiej mniej a dobrych jakościowo linków od tysiąca precli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z PR polega na tym, że do tej pory wiele systemów, portali i programów używa go jako miernika jakości strony/domeny pod względem SEO.

Powinny być wszystkie przebudowane. Ale po co ruszać coś co działa od lat ?

Czas na testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pr.PNG

Powyżej wynik badania, co składa się na tzw. Authority. Jak wynika z dość dużej próby opartej na mierze korelacji rang Spearmana SEOmozowy Authority najbardziej koreluje się z rankingiem wyników wyszukiwania. Kto trochę interesuje się statystyką i robi takie analizy wyciągnie wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności