Skocz do zawartości

Dlaczego PR jest ważny dla pozycjonowanej strony.


Kaene

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dużo chaosu w tym temacie, a ja bym się chętnie dowiedział, co Waszym zdaniem wpływa na wysokość PR – ilość linków, ich jakość – to oczywiste; ale coś jeszcze?

Wystarczyłoby przeczytać trochę więcej na forum, a jak nie to Ci nieprofesjonalnie podam link do dość rozbudowanego opisu. Jest też polska wersja, ale mam do niej uprzedzenia. To w ramach punktu wyjścia do wyrobienia własnego zdania.

Problem z PR polega na tym, że do tej pory wiele systemów, portali i programów używa go jako miernika jakości strony/domeny pod względem SEO.

Powinny być wszystkie przebudowane. Ale po co ruszać coś co działa od lat ?

Nie po to każdy buduje przez lata wysoki PR, żeby nagle powiedzieć, że się zmieniły zasady gry, ważny jest jakiś inny parametr, który zaniedbany czołga się gdzieś na poziomie ziemi. PR mógłby być już martwy, ale spora grupa ciągnęłaby dyskusje o tym, że ważny i cudowny, bo na tym opiera się spora część SEO-biznesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takich bzdetów nie chce mi się słuchać, PR czyli flagowy algorytm ustalania wartości strony nie jest uwzględniany przy rankingu fraz dla danej strony, to albo google jest takie głupie albo osoby co tak piszą bo tu juz nawet nie trzeba sie znac wystarcza uzyc logiki. Bo nie wierze ze flagowy algorytm google nie jest brany pod uwage przy tak waznych rankingach choc jest uzywany przez wyszukiwarke google, uzywa i nie korzysta:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyłoby przeczytać trochę więcej na forum, a jak nie to Ci nieprofesjonalnie podam link do dość rozbudowanego opisu. Jest też polska wersja, ale mam do niej uprzedzenia. To w ramach punktu wyjścia do wyrobienia własnego zdania.

Chodziło mi jedynie o opinie osób, które dyskutowały w tym temacie, których wypowiedzi skrzętnie przeczytałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takich bzdetów nie chce mi się słuchać, PR czyli flagowy algorytm ustalania wartości strony nie jest uwzględniany przy rankingu fraz dla danej strony,

nomico widzę Ty nawet nie wiesz że Google nie jest właścicielem tego "flagowego" algorytmu, polecam się dokształcić. Właścicielem algorytmu jest Uniwersytet Stanforda, ogólnie poczytaj sobie co obecnie jest flagowe a co już takim nie jest bo brakuje Tobie podstawowej wiedzy a próbujesz uczyć innych użytkowników....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaxPan Nie ma sensu z nim dyskutować, ja już dawno odpuściłem, myślę że większość wyrobiła sobie o nim opinie.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie ma racji nie ma sensu dyskutowac:-) bo najwazniejsze zeby precle darmowe kupowali i slabe katalogi?

tak wiec postaram sie po raz ostatni wytlumaczyc a wiec zacznijmy od definicji PR a wiec:

PageRank oceniana jakości zaindeksowanych stron internetowych. Każda strona oraz podstrona jest oceniana w skali od 0 do 10, czyli jakosc 0-10 ilosc innych wartosciowcyh stron powolujacych sie na zawartosc naszej strony, czyli linkow do naszej strony, Jesli tak idziemy dalej a mianowice porownamy 2 domeny

pierwsza z nich ma wiek 10 lat i 1000 BL oraz PR0

Druga z nich ma wiek 10 lat i tez 1000BL oraz PR 8

czym sie roznia obie domeny oraz sila z nich plynaca a mianowicie:-)

-domena nr1 posiada 1000 bezwartosciowych linkow z bezwartosciowcych miejsc a do tego duza ilosc z nich moze byc nie indeksowana

-domena nr2 posiada 1000 bardzo Wartosciowych linkow od innych stron. czy sie rozni ich wartosc od domeny nr 1 a mianowicie, wartosc tych linkow wynika wynika z innych tez wartosciowych stron linkujac do tych stron.

Opisze wam to inaczej ktos tez na 2 przykladach

1-strona pr8 ma linkowanie po stronach o wysokim PR i korzysta sie z sily wynikajacych z linkow z innych wartosciowych stron ktore tez korzystaja z linkow z innych wartosciowych stron z tym z prywaatnych katalogow, czy tez zaplecz:-)

2-strona pr0 robi blasty i to po darmowych stronach, preclach katalogach ktore z reguly posiadaja niski PR a wartosc odnosnikow do tych stron tez jest malo wartosciowa w wiekszosci wynika z innych linkow smieciowych

I teraz uwazacie ze PR nic nie daje przy pozycjonowaniu bo ja uwazam ze oddaje to jakim zapleczem linkowym operuje dane strona z czym wiekszy PR tym bardziej wielo poziomowo jest rozbudowane zaplecze linkowe takiej strony a co najwazniejsze opiera sie ono na wartosciowych linkach a nie smieciowych blastach czy tez preclach lub katalogach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I? Jaki z tego morał? Bo nie wiem co chcesz udowodnić?

To, że PR robi się właśnie w taki sposób, że NA POCZĄTKU linkuje się tylko ze stron z wysokim PR (i gó**o da Ci link nawet na stronie z PR10 jeżeli będzie on tylko na podstronie, która ma PR0 przeważnie, bo na głównej stronie domeny z PR10 linka nie będziesz miał nigdy).

Co nie zmienia oczywiście faktu, że na pozycje w SERPACH PR nie ma żadnego wpływu. A o tym jest powyższy wątek, więc odpowiadając na twierdzenia autora, że jest on ważny :) można stwierdzić, że chyba zbyt długo na słońcu leżał.

Więc dla jasności PR strony nie przekłada się w ŻADEN sposób na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nomico widzę Ty nawet nie wiesz że Google nie jest właścicielem tego "flagowego" algorytmu, polecam się dokształcić. Właścicielem algorytmu jest Uniwersytet Stanforda, ogólnie poczytaj sobie co obecnie jest flagowe a co już takim nie jest bo brakuje Tobie podstawowej wiedzy a próbujesz uczyć innych użytkowników....

czym wiecej macie postow tym wieksze glupoty piszecie i dobrze o tym wiecie bo na tym kase macie, co: -

-powiesz mi ze strona PR0 jest lepsza od PR8

-powiesz ze strone PR0 lepiej sie pozycjonuje niz PR8

Zgadza sie własność jest uniwersytetu ale korzysta i wymyslili go Larry Page i Sergeya Brina założyciele Google:-) a ten algorytm to ich flagowy i mail olbrzymy wpływ na rozwój Google zarzucajcie Ludzie wiem ze wam kasa dyktuje tak gadac bo inaczej nie beda kupowali smiciowych linkow :-) ale nie wiedzy nie zarzocajcie mi bo dzis mialem to na zajeciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wiedzy nie zarzocajcie mi bo dzis mialem to na zajeciach

Pan od informatyki w gimnazjum na pewno jest SEOmajstrem :D

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I? Jaki z tego morał? Bo nie wiem co chcesz udowodnić?

To, że PR robi się właśnie w taki sposób, że NA POCZĄTKU linkuje się tylko ze stron z wysokim PR (i gó**o da Ci link nawet na stronie z PR10 jeżeli będzie on tylko na podstronie, która ma PR0 przeważnie, bo na głównej stronie domeny z PR10 linka nie będziesz miał nigdy).

Co nie zmienia oczywiście faktu, że na pozycje w SERPACH PR nie ma żadnego wpływu. A o tym jest powyższy wątek, więc odpowiadając na twierdzenia autora, że jest on ważny :) można stwierdzić, że chyba zbyt długo na słońcu leżał.

Więc dla jasności PR strony nie przekłada się w ŻADEN sposób na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

ze brednie piszesz ze PR nie ma wplywu na pozycjonowanie i ranking bo poprzez PR mozna okresli zaplecze wartosciowych linkow w wielopoziomowej piramidzie:-)

tak chłopie to ze dla twego przykładu katalogi maja PR 0<2 to oznacza ze sa linkowane śmieciowymi linkami i zamiast 100 katalogów lepiej kupić 2-3 linki z porządnego PR i opierają się na ich zapleczu:-) oraz wartościowych linkach :-) pochodzacych od kolejnych wartosciowych strom:-) i tak kilka poziomow

ale nie wiedzy nie zarzocajcie mi bo dzis mialem to na zajeciach

Pan od informatyki w gimnazjum na pewno jest SEOmajstrem :D

no zapisalem sie na kurs :-) bo twoich bredni nie chcialo mi sie sluchac:-) i czas obalac mity:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PR jeśli chodzi o wysokość w wynikach wyszukiwania wg ma zerowe lub co najmniej znikome znaczenie.

Założyłem nowy katalog, linki nofollow, troszkę follow, zwykłe - kilka for, kilka katalogów. Dosłownie, zero pozycjonowania. Ogólnie linki przychodzących może z 30. Żaden ze szczególnie wysokiego PR. Ot start. Początki. Strona na 2 najbardziej interesujące mnie frazy oscyluje na 1-3 miejscu.

Biorę poprawkę na efekt freshu i to że konkurencja jakoś wielce ogromna nie jest ale mimo to niewiele robiąc (prócz optymalizacji serwisu) aż się zdziwiłem jak konkurencja z dnia na dzień zostawała w tyle.

Trzeba zabiegać o linki z wysokim PR bo dają znacznie więcej niż wiele z zerowych itp. ale to da nam raczej siłę i ewentualnie podniesie nasze PR a na wyniki w wyszukiwarce to nawet jeśli ma wpływ to uważam że nie za wiele i jeśli już to nie bezpośrednio. Po prostu otrzymujemy większy kredyt zaufania jak mamy linki z wysokich PR i jak googiel ma do wyboru naszą a stronę z linkami tylko np. 0 i 1 PR to naszą poda raczej pierwszą. Ale to raczej jak z ważeniem bokserów. Dopiero jak będzie remis to ważna jest waga ;)

Ale to okiem hobbysty a nie speca ;) niemniej z własnego doświadczenia i oczytania zresztą trochę także.

50% kod rabatowy na Hosting WWW, SSD, SEO lub serwer VPS - tylko do 28 listopada - info pw (seohost.pl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzez PR mozna okresli zaplecze wartosciowych linkow w wielopoziomowej piramidzie:-)

brednie piszesz

Sam sobie odpowiadasz więc nie mam pytań :D

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności