Skocz do zawartości

Sklep internetowy - gdzie wprowadzać autorski content.


Informatyk66

Rekomendowane odpowiedzi

Rozkręcam sklep internetowy. Ceny mamy konkurencyjne więc w porównywarkach jesteśmy wysoko, jendak chcielibysmy 'podciągnąć" się nieco w Google. Bez tricków, tysięcy katalogów, tylko "normalnie", powoli.

Zamierzamy sukcesywnie pisać krótkie artykuły, notatki o naszych produktach.

Pytanie:gdzie to robić?

a) blog na stronie sklepu,

B) profil google+,

c) strona internetowa filrmy (sklep jest w subdomenie)?

Czy to ważne żeby nowy content prowowadził od innej domeny do naszego sklepu?

Jesli pisac w kilku miejscach to powielać, jendak za każdym razem pisac inaczej?

Z góry dzięuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

--

ap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od typu tekstów.

Jeśli będą to recenzje produktów, to umieściłbym je w samym sklepie (podstrona dedykowana recenzjom produktu, ale na stronie produktu).

Jeśli są to notki, że "wprowadziliśmy do asortymentu..." albo tym podobne to postawiłbym bloga firmowego.

Profil g+ można wykorzystać do ściągnięcia dodatkowego ruchu, chociaż facebook chyba jeszcze jest bardziej popularny.

BlackPress.pl - Automatyczna dodawarka do precli [Najtańsza na rynku - wystawiamy FV]

BlackPress.pl na forum PiO

Darmowa mieszarka synonimów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez tricków, tysięcy katalogów, tylko "normalnie", powoli.

... w nieskończoność ...

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Na początek dodać krótkie teksty na każdą podstronę kategorii w sklepie opisującą kategorię i zawierającą najważniejsze słowa kluczowe

2. Przygotuj dobre, unikalne, czytelne opisy produktów

3. Prowadź bloga w domenie blog.nazwasklepu.pl gdzie będziesz mógł publikować dłuższe teksty powiązane z produktami z Twojego sklepu

4. Prowadź fanpage na fb i g+

5. Publikuj artykuły gościnne na innych branżowych stronach, blogach

www.sagomedia.pl - usługi SEO copywritingu i wartościowe, merytoryczne artykuły
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka branża?

. Bez tricków, tysięcy katalogów, tylko "normalnie", powoli.

Jeśli niszowa branża, sklep bardzo dobrze zoptymalizowany, jeśli google nie namiesza... marzenia.

Google stale miesza. Lecą w dół serwisy, które contentem kiedyś weszły. Pozycjonowane "nienormalnie" są wysoko,. Wybór należy do Ciebie.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności