Skocz do zawartości

Co się pozycjonuje?

Alleluja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od razu powiem że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o pozycjonowanie, ale przejdźmy do rzeczy.

Otóż mój brat posiada stronę swojej firmy która jest umieszczona na serverze prywatnym i ma 1 domenę główną i 6 poddomen. Ostatnio zlecił stworzenie nowej strony internetowej i chce zmienić server, aczkolwiek zastanawia się czy podczas zmiany serveru nie utraci swojej pozycji w google (ma chyba 3-ecią). Dlatego chciałbym się zapytać czy pozycjonuje się stronę(i server na którym jest umieszczona) czy samą domenę.

Według mnie pozycjonuje się samą domenę i przy zmianie servera i ogólnie strony nie robi to różnicy, ale najwyraźniej nie powiedziałem tego bratu z wystarczającym przekonaniem i teraz poszukuję potwierdzenia u profesjonalistów :)

Jakby ktoś mógł być tak dobry i odpisać mi że podczas zmiany całej strony, serveru, ale pozostając przy tej samej domenie, nie utraci się pozycji w google to będę mega wdzięczny, tym bardziej mój brat :)

Pozdrawiam

Alleluja :)

Jestem również początkujący w tym temacie ale tyle co zdążyłem się dowiedzieć na tym forum to gdy zmiana będzie niezauważalna w czasie (zmiana serwera) to dla pozycji nie powinno się nic stać.

Gorzej ze zmianą strony, tutaj już mogą być wahania z tego co wiem.

Server nie ma prawie żadnego wpływu na pozycję.

No chyba że się mylę to zaraz mnie zrównają z ziemią i Ci napiszą jak faktycznie jest :D

Pozycjonuje się domenę nie serwer, jeżeli przenosiny będą trwały zbyt długo może się to w jakimś stopniu odbić na pozycji.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653