Skocz do zawartości

Wyświetlanie reklamy - pytanie do fachowców


piotr_as

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moja reklama wyświetla się jako pierwsza w boksie po prawej stronie wyników organizcznych. Co ciekawe, nad wynikami wyświetla się tylko jedna reklama. Skoro u góry są dwa miejsca wolne, dlaczego moja reklama się tam nie pokazuje?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Powodów może być wiele - zbyt niska stawka CPC za dane słowo kluczowe, zbyt niski Wynik Jakości, niska jakość strony docelowej itp.

Kilka porad z pomocy Google'a:

Jak możesz pomóc przesunąć pozycję reklam na górę strony?

Oto kilka wskazówek, jak sprawić, aby reklamy kwalifikowały się na najwyższe pozycje:

  • Po pierwsze trafność: upewnij się, że słowa kluczowe, reklamy i strony docelowe trafnie odnoszą się do tego, czego szukają użytkownicy. Jeśli Twoje reklamy nie są odpowiednie, mogą się wyświetlać, ale nie będą generować zbyt wielu kliknięć – a to z upływem czasu powoduje niską skuteczność.
  • Aktualizuj listę słów kluczowych: czy używasz właściwych słów kluczowych, aby dotrzeć do swoich klientów? Wypróbuj Narzędzie propozycji słów kluczowych i zbierz pomysły na nowe słowa kluczowe, które – jeśli zechcesz – możesz dodać do swojej listy.
  • Utrzymuj stawkę na konkurencyjnym poziomie: spróbuj utrzymać wystarczająco wysoką stawkę, aby mogła być konkurencyjna dla innych reklamodawców, którzy ustalają stawki za te same co Twoje słowa kluczowe. Przejrzyj szacunkowe stawki za górę strony, które pomogą Ci przewidzieć, jaka stawka będzie prawdopodobnie mogła konkurować o najwyższą pozycję na stronie.
  • Sprawdzaj często swoje konto: Twoje drobne, ale regularne ulepszenia wprowadzone teraz mogą mieć znaczące konsekwencje w przyszłości.

Źródło: https://support.googl...r/1722087?hl=pl

Kwalifikowany Specjalista AdWords i Analytics - www.MarcinWsol.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna sytuacja do takiej, gdy Reklamodawca złości się, że płaci 1,50 za kliknięcie kiedy nie ma w ogóle konkurencji w danym momencie w adwordsach - pojawia się tylko jego reklama.

Jest coś takiego jak historyczny wynik jakości, historyczne dane o innych kampaniach, które powodują, że Twoja kampania jest poniżej pewnej wartości co nie pozwala na tańsze kliknięcie, bądź w Twoim wypadku na pokazanie jej na wyższej pozycji.

Marcin wymienił najważniejsze rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę. Odpowiednia struktura konta, czyli odpowiedni podział na grupy reklam (a nie wszystkie słowa w jednej grupie), odpowiednio przygotowane teksty reklam dla poszczególnych grup reklam (a nie jedna reklama w jednej grupie reklam), odpowiednie stawki CPC (wcale nie jest powiedzane, że tylko tą wartością zbudujesz wyższą pozycję (pozycja reklamy = CPC x wynik jakości), i oczywiście strona docelowa (konkretne strony docelowe dla poszczególnych grup reklam/produktów.

Do slów kluczowych nie zapomnij dodać odpowiednich dopasowań słów kluczowych - w dopasowaniu do przybliżenia będzie sporo kliknięć, których nie chcesz - sprawdź raport Szczegółowe informacje o słowach kluczowych, który znajduje isęna karcie Słowa kluczowe pod wykresem - nie da sę nie zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności