Skocz do zawartości

linki na podstronach/słowa vs frazy/...


v50

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pare pytań:

1 - Pozycjonuję tylko stronę główną (swojej strony, niekomercyjnie). Witryna posiada 5 podstron, czy umieszczając linki na podstronach do strony głównej ustawić je w takim razie na rel="nofollow"? Czy jest sens umieszczać linki na podstronach do pozostałych podstron i jeżeli tak czy również "nofollow".

2 - Pozycjonując stronę dodaje wpisy do katalogów, anchor: ogrodzenia bramy automatyka szlabany. W title, meta i treści strony mam słowa: Poznań, Wrocław i dzięki temu jestem mniej więcej w pierwszej 5 pod frazami: ogrodzenia poznań i ogrodzenia wrocław. Ale chciałbym osiągnąć to również dla innych miast, np. Kalisz, Legnica itp. Nie chcę zmieniać title bo już i tak mam już w nim dużo słów. Pewnie osiągne to dodając nazwy miast do meta i treści strony, ale to nie jest też najlepsze rozwiązanie, bo po pierwsze musiałbym zrobić sporą listę tych miast (w promieniu 150 km od siedziby firmy), a po drugie w przypadku większych inwestycji obsłuże klienta z końca Polski, np. Białystok. Jak to najlepiej rozwiązać? Dodawać co jakiś czas anchor np. z nazwą miasta wojewódzkiego: ogrodzenia bramy szlabany białystok ? Czy wystarczy gdy będę w pierwszej 1-5 pod frazą ogrodzenia (ok. 1,6 mln wyników), żebym był w 1-10: ogrodzenia białystok. W styczniu pozycjonowałem stronę, gdzie było: w tytule-...Poznań; w meta-..., Poznań, Wrocław; w treści: ...Poznań, Wrocław, anchor-... Poznań. Wtedy pod frazą: ogrodzenia wrocław byłem ok 40. W marcu w ciągu zaledwie paru dni po zmianie title na: ....Poznań, Wrocław i dodaniu wpisu do ok. 20 katalogów byłem już na 8 pozycji. Więc sobie myślę, żeby w przypadku różnicowania anchor dodawać różne miasta wojewódzkie. Co o tym sądzicie.

3- Title strony brzmi: Firma Szymkowiak Ogrodzenia Bramy Automatyka Szlabany Poznań Wrocław

Wiem, że jest trochę tych słów i chodzi mi o waszą opinię na temat słów: Firma Szymkowia. Nie pomaga to pozycjonowaniu, ale według mnie ułatwia i zachęca do kliknięcia na link do strony spośród pozostałych wyników: https://www.google.pl/search?hl=pl&client=f...btnG=Szukaj&lr=

Nie chodzi mi tyle o pozycję w wynikach co ilość wejść na stronę. Jakie wasze jest zdanie na ten temat. Czy efektowniej jest znaleźć się na 1 pozycji, czy lepiej gdy link rzuca się w oczy?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1. Po co?

Ad2. Zrób odpowiednią listę miast i wkomponuj ją w stronę tak, żeby nie raziła w oczy.

a po drugie w przypadku większych inwestycji obsłużę klienta z końca Polski, np. Białystok.

Tego to juz wyszukiwarce nie wytłumaczysz, takie informacje musisz umieścić na stronie.

Czy wystarczy gdy będę w pierwszej 1-5 pod frazą ogrodzenia (ok. 1,6 mln wyników), żebym był w 1-10: ogrodzenia białystok.

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

Więc sobie myślę, żeby w przypadku różnicowania anchor dodawać różne miasta wojewódzkie. Co o tym sądzicie.

Można

Title strony brzmi: Firma Szymkowiak Ogrodzenia Bramy Automatyka Szlabany Poznań Wrocław

Lepiej będzie bez słowa firma nie jest ono potrzebne samo szymkowiak będzie widoczne, druga sprawa widoczność i pozycja jest ściśle powiązana, czyli tytuł odróżniający się jest lepiej widoczny, a wyższa pozycja zapewnia większy ruch, musisz połączyć jedno z drugim.

Pozdrawiam

Bartek

Setia.pl - seo, marketing, optymalizacja, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Telefonia internetowa MyFon.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności