Skocz do zawartości

Rozwoj Adkontekstu


jakub75

Rekomendowane odpowiedzi

Ilny napisal juz o tym w innym temacie, ale wrzucam do osobnego tematu - nasz news prasowy o rozwoju Adkontekstu - zwracam uwage na dane o zasiegu adkontekstu i wyszukiwarki:

Dynamiczny rozwój Adkontekstu

Wystarczył kwartał, by do autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst – przystąpiło ponad 100 serwisów internetowych, znacząco zwiększając potencjał reklamowy obu partnerów. Twórcy Adkontekstu zapowiadają dalszy wzrost zasięgu, m.in. dzięki włączaniu do niego serwisów osób nieprowadzących działalności gospodarczej.

Wirtualna Polska wraz z NetSprint.pl podsumowały pierwsze trzy miesiące funkcjonowania Adkontekstu – autorskiego systemu pozwalającego wyświetlać reklamę kontekstową na stronach internetowych partnerów. Przez ten krótki okres do Adkontekstu przystąpiło ponad 100 podmiotów, a zasięg miesięczny witryn i serwisów internetowych wyświetlających obecnie reklamy Adkontekst, według styczniowego Badania Megapanel/PBI, wyniósł 70,59%.

System Adkontekst umożliwia wyświetlanie, na stronach serwisów partnerskich, reklam kontekstowo dopasowanych do ich treści oraz, co niezwykle istotne, charakteru poszczególnych serwisów. Reklamy prezentowane są w postaci Boksów Adkontekst, którymi mogą być zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC), reklamodawca płaci więc za skuteczną kampanię promocyjną; wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę.

System został uruchomiony wraz z końcem ubiegłego roku. Pierwotnie Boksy Adkontekst wyświetlane były na wybranych serwisach portalu Wirtualna Polska (m.in. moto.wp.pl, banki.wp.pl, ksiazki.wp.pl), ale już od pierwszego dnia funkcjonowania przystępowali do niego partnerzy zewnętrzni. W chwili obecnej Boksy Adkontekst prezentowane są na ponad 100 serwisach, m.in. gratka.pl, forum.o2.pl, kupujemy.pl, totu.pl czy motofakty.pl. Z przeprowadzonej przez firmę badawczą Gemius S.A. analizy wyników badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że połączenie zasięgów Adkontekstu oraz zasięgu serwisów, na których funkcjonuje obecnie wyszukiwarka NetSprint (41,29%) sprawia, że z reklamami wyświetlanymi przez WP.pl i NetSprint.pl miało kontakt 79,32% polskich internautów (badanie Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2006 r.).

Potencjał Adkontekstu i jego przewagi nad alternatywnymi programami niemal natychmiast dostrzegli właściciele serwisów WWW – podkreśla Grzegorz Borowski odpowiadający za rozwój systemu ze strony WP.pl – O sukcesie Adkontekstu zadecydowały m. in. dostęp do kampanii kilku tysięcy reklamodawców sieci WP.pl i NetSprint.pl, niemal idealne dopasowanie reklam, atrakcyjne stawki za przekierowanie oraz rozliczenia przelewem bankowym. Mamy już ponad stu partnerów i wciąż zgłaszają się nowi” – dodaje.

W zeszłym tygodniu umożliwiliśmy przystępowanie do Adkontekstu właścicielom serwisów WWW nieprowadzącym działalności gospodarczej – mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl – Ich zapytania napływały do nas niemal od startu programu. Szczególnie istotna dla tej grupy jest możliwość otrzymywania wynagrodzenia przelewem bankowym, co Adkontekst skutecznie zapewnia. Dzięki uwagom naszych partnerów, którzy podkreślają łatwość kontaktu z konsultantami Adkontekstu, nasz system może być dynamicznie rozwijany z uwzględnieniem potrzeb polskich właścicieli serwisów WWW" – kończy Artur Banach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst

Mam male watpliwosci czy aby to nie jest ad bo co do kontekst to mam jeszczze watpliwosci i dlatego radze ci przeczytac: Gdzie ten kontekst w AdKontekst

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ak będzie idealny gdy:

- nastąpi przyspieszenie ładowania reklam i nie będzie padów AK

- wprowadzona zostanie możliwość wyboru pogrubienia tytułów lub nie pogrubienia we wszystkicj jednostkach reklamowych

- wprowadzone zostaną jednostki linków

- wprowadzona zostanie opcja rotacyjności reklam tzn. że będzie można wybrać tą samą jednostkę reklamową w różnych kolorach i wkleić ją w jednym kodzie - ta sama reklama będzie wyświetlana w różnych wariantach kolorystycznych

- oczywiście zostanie poprawiony błąd pogrubiania całej reklamy na serwisach opartych na CMS Mambo

- we wszystkich jednostkach linki powinny być widoczne tak jak na poniższym screenie, a nie jak np. w jednostce pogrubiane Billboard 750x100 od linków jest odstęp lub w formach gdzie tytuł jest pogrubiony linki też są pogrubione przez co traci się powierzchnię dla reklamodawcy

nfpfvxh6y45qxrgu.gif

- pod Operą linia horizontal rule nie zmienia koloru i jest cały czas szara

Więc jak sami widzicie jest jeszcze dużo do zrobienia. Sukces AK jest teraz w Waszych rękach i zależy od tego czy będziecie reagować na nasze problemy, czy też nie. Myślę, że poprawienie powyższych zmian nie jest zbyt trudne, a korzyści z tego będą na pewno ogromne. Pozdrawiam i czekam na dalszy rozwój Adkontekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....niemal idealne dopasowanie reklam.....

Myślałem ,że prima aprilis mamy już za sobą :).

To chyba jakieś wolne żarty ;) .

To jest informacja prasowa ;)

A wracajac do tematu to mozliwe, ze google udostepnilo przelewy w wersji beta moze byc zwiazane z rozwojem adkontekstu, aby nie bylo juz nic co by moglo zachecic do przejscia do powstajacej konkurencji. Wiec niech sie adkontekst rozwija to moze google zacznie nas lepiej traktowac :D

Pozdrawiam

Jurdziol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności