Skocz do zawartości

Coś kurso podobne

ziuty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o ocenę mojego "portfolio" (którego jeszcze nie ma)... noo... po prostu strony z kursami i ofertą.

adres: https://www.ziuty.pl

Nie zwracajcie uwagi na cięcie się niektórych skryptów jQuery, bo pracuję nad tym. Przy okazji proszę o poinformowanie o ewentualnych błędach na stronie (treści, wyświetlania i te pe).

Moje najważniejsze pytanie: co dodać/usunąć, aby strona była atrakcyjniejsza, bo jak dla mnie jest taka... pusta.

Proszę o wyrozumiałość, bo do tworzenia strony nie użyłem żadnych generatorów, CMSów, czy innych szajsów. Po prostu herbatka, notatnik i do roboty!

Z góry dzięki za ocenę i w/w pomoc ;)

Lepiej taka "pusta" niż przeładowana wodotryskami, jest czysto, estetycznie.

Layout mi się podoba, tylko nad logiem musisz popracować ;)

Ta animacja "Czym się zajmuję?"na stronie głównej nie wiem czy jest konieczna.

Bardzo podstawowe - wiadomo, że nie mam w tym doświadczenia, ale jak jakiś totalny laik o coś spyta, w miarę możliwości i wiedzy pomogę. Lecz i tak myślę, że nikt się do mnie z tym nie zwróci, bo jest pełno forów dot. SEO (np. to), gdzie są profesjonaliści.

Informację o wieku bym usunął - w żaden sposób nie decyduje to o Twojej wiedzy, ale może dawać negatywne światło na Twoje usługi.

Proponuję przesunąć logo delikatnie na lewo. Animacja na głównej nie działa. Nie uważam też reklamy w portfolio za dobry pomysł.

www.inspirowaniruchem.pl - Treningi Personalne w Szczecinie

• 2 tygodnie później...

Layout mi się podoba, tylko nad logiem musisz popracować ;)

Ta animacja "Czym się zajmuję?"na stronie głównej nie wiem czy jest konieczna.

Logo zmienione, animacja "Czym się zajmuję" usunięta :D

Informację o wieku bym usunął - w żaden sposób nie decyduje to o Twojej wiedzy, ale może dawać negatywne światło na Twoje usługi.

Proponuję przesunąć logo delikatnie na lewo. Animacja na głównej nie działa. Nie uważam też reklamy w portfolio za dobry pomysł.