Skocz do zawartości

Katalogowanie a zaplecze.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

Mam pytanie, ponieważ jestem zielony w pozycjonowaniu i nadal się uczę, mam pytanie, mam swoją stronę i chciałbym ją pozycjonować na 20 różnych fraz, do katalogowania będę używał SeoBohatera i teraz najważniejsze pytania:

1. Czy jak dodaję wpis do katalogu, to do tego jednego katalogu powinienem dodać 20 wpisów, każdy wpis na jedną frazę? Dziennie chciałbym dodawać stronę do ok. 20 katalogów.

2. Czy lepiej jest zbudować zaplecze, np. z 20 blogów, dziennie dla każdego bloga robić 2-3 wpisy i katalogować tylko zaplecze, a z zaplecza kierować linki do strony docelowej/głównej?

Wiem, że znacie się na rzeczy dlatego, proszę o wyrozumiałość i pomoc.

Pozdrawiam!

1. Nie, chyba że jakiś katalog akceptuje podstrony, ale jednym wpisem możesz dodać np. link tytuł i 2 linki w opisie na różne frazy.

2. Co kto woli, wzmacniasz zaplecze.

Czyli, żebym dobrze zrozumiał, robię tak:

1. Dodaje wpis do katalogu.

2. Biorę 3 frazy, jedna fraza na link, 2 frazy w opisie jako anchor z tytułem.

3. Dodaje wpis.

4. Powtarzam wszystko od nowa, z tym, że biorę kolejny katalog, biorę kolejne 3 frazy i dodaje w taki sam sposób jak wcześniej.

5. Jak skończą mi się frazy z tych 20, to jadę od początku, biorąc znowu 3 pierwsze frazy i dodając standardowo do katalogu.

Dobrze myślę?

Pozdrawiam.

Tak dobrze myślisz np. katalogujesz strone www.strona.pl na anchor Jabłka warszawa

potem w treści dajesz 2 anchory: Gruszki warszawa (anchor na www.strona.pl/gruszki), śliwki warszawa (anchor na www.strona.pl/sliwki)

SEO in Bielsko-Biała 

Tak dobrze myślisz np. katalogujesz strone www.strona.pl na anchor Jabłka warszawa

potem w treści dajesz 2 anchory: Gruszki warszawa (anchor na www.strona.pl/gruszki), śliwki warszawa (anchor na www.strona.pl/sliwki)