Skocz do zawartości

Narzędzia SEO do 3000 brutto

nowicjusz480

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jestem początkujący mam konkretne pytanie. Chciałbym wzbogacić swój SEOwarsztat o jakieś fajne narzędzia, które będą mi pomocne przy zdobywaniu nowych linków oraz pomogą w budowaniu zapleczy. Mam 16 klientów. To co mam do tej pory to najnowszy publiker oraz webtools do monitorowania pozycji. Do tej pory głównie zlecałem linkowanie bezpośrednio do stron, od jakiegoś czasu buduje zaplecza na darmowych serwisach.

Pytanie do doświadczonych użytkowników. Posiadam 3k i chciałbym je sensownie wydać. Myślę, że klientów mogę mieć zaraz dwa razy tyle. Co polecacie ?

xrumer ;)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

nowicjusz480 - skoro masz klientów to masz też strategię linkowania. Zobacz do czego w swojej strategii nie masz narzędzia i wtedy

a) poszukaj na forum

B) zadaj pytanie "które narzędzie do xxxxx polecacie, używacie, promujecie"

Pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych - urbancreative.pl, Z sukcesem szprzedaję Tynki Kabe w okolicach Grodziska Mazowieckiego

Posiadam 3k i chciałbym je sensownie wydać. Co polecacie ?

Piwo i tylko piwo.

Za tą kwotę już można kupić rozsądną ilość.

Do pozostałej części tematu nie będę się odnosił, bo jak się ma klientów, to powinno się mieć trochę więcej wiedzy.

M

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Dość duża ilość klientów jak na początki w seo. Koledzy wyżej maja racje, musisz pierw stwierdzić jakie narzędzia i do czego aktualnie Ci się przydadzą bo tak to każdy wypisze w poście byle jakie lub takie które używa do swoich celów (mogą sie mijać z Twoimi) i tyle.

Ja np. polecę Market Samurai

Kto pyta, nie błądzi  :nauka: