Skocz do zawartości

ebay nie będzie korzystał z adwords


Rekomendowane odpowiedzi

https://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13596985,eBay__Reklamy_Google_a_to_strata_pieniedzy.html?v=1&obxx=13596985#opinions taki artykuł widnieje na stronie głównej gazety.

Nie wierzę, a właściwie wierzę, że po prostu ebay się wściekło na google pewnie za spadek w serpach.

Bardzo wściekła meblościanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj link do artykułu z interaktywnie.com

https://interaktywnie...ieniedzy-245823

nie sposób nie zgodzić się z ebayem..

faktycznie gdy szukam chce wejsc np na to forum, nie ważne czy znajde je w wyszukiwarce czy wpisze bezpośredni adres..

jednak jak to się ma przy szukaniu np laptopa?

wtedy wpisuję w google to czego potrzebuje..

jak to się ma do np. usług hydraulicznych?

jak wiem na jaką witrynę dokładnie chcę trafić to spoko

ale w większości przypadków szukam produktów/usług

adwordsy niezależnie od tego co mówi ebay są potężnym narzędziem reklamowym

a waszym zdaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat z gazety: "

- Silne marki nie potrzebują już tak bardzo Google'a, ponieważ mają już grono lojalnych klientów. Badanie potwierdza zdroworozsądkowe domysły. Nawet mniejsze marki, ale posiadające grupę stałych klientów mogą nie odczuć wzrostu ruchu po wykupieniu płatnego wyszukiwania - uważa Oren Etzioni, ekspert na Uniwersytecie Waszyngtońskim.

"

Zgodzę sie, że silne marki nie muszą potrzebować reklam adwords, ale mniejsze firmy mimo swojego portfela Klientów nie zyskają nowych Klientów - nadal uważam, że adwords to dobra forma reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę, a właściwie wierzę, że po prostu ebay się wściekło na google pewnie za spadek w serpach.

Jak pewnie dziesiątki tysięcy tych drobnych, o których nikt nie pisze w portalach i gazetach.

Googiel wiele stracił i jeszcze straci przez to swoje zoo i podejście do ludzi i otoczenia. Czy w pieniądzach nie wiem, ale w stosunku do nich i opinii ludzi na pewno. Raz, że uderzają w swoich partnerów i klientów czyli firmy, a dwa że ten nieświadomy niczego użytkownik w końcu też się zacznie zastanawiać, czemu jak wpisuje srebrny laptop to mu się wyświetlą białe tablety.

Jeżeli na siłę się ulepsza coś co działo dobrze to kierunek i efekt tych ulepszeń może być tylko jeden - pogorszenie. Co Googlowi ostatnio namiętnie wychodzi przy ulepszaniu swoich produktów, nie tylko wyszukiwarki, ale to jest taka ogólna tendencja chyba na rynku informatycznym. Pewnie na górze siedzą finansiści - mówią musimy ulepszać - dajemy tyle i tyle na ulepszania - a że mają sporo środków to na siłę dziwaczne, a wręcz szkodliwe ulepszenia wchodzą w życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama idea Adwordsów jest słuszna, natomiast ceny za kliknięcia już nie. Bo jak wytłumaczyć cenę za klika 1 zł, jeśli na daną frazę jest się jedynym reklamodawcą? To miało działać na zasadzie - kto da więcej, ten jest wyżej. Ceny reklamy w Google nie mają tendencji spadkowej. Ja również uważam, że to się dziś nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy.. wszystko zależy od tego jakich klientów szukasz. Na pewno jest to jedna z tańszych form reklamy i jej ogromnym plusem jest duża mierzalność zwrotu z inwestycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o historycznym wyniku jakości słów kluczowych, konta itp. Google bierze również te wartości pdoczas wyceny CPC - stąd złotówka nawet jeśli tylko Ty się wyświetlasz.

[...] Bo jak wytłumaczyć cenę za klika 1 zł, jeśli na daną frazę jest się jedynym reklamodawcą? To miało działać na zasadzie - kto da więcej, ten jest wyżej. [...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja również uważam, że to się dziś nie opłaca.

Też się nad tym zastanawiam, tym bardziej, że google ma dziwne oczekiwania i strasznie utrudnia.

Podejrzewam, że dla firm z drogimi produktami ma to jeszcze sens. Nawet jak jakość SP spadnie z 40% do 10-15% to po moich wyliczeniach może im się to opłacać.

Ale dla partnera 10-15% może być na granicy opłacalności, więc mija się to z celem. Aczkolwiek nie znam dobrze adwords więc trudno mi powiedzieć.

https://kamilkuczynski.com/kurs.html -kurs angielskiej wymowy: "7 zasad efektywnej nauki angielskiej wymowy"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając jednak do głównego wątku - z tego co pisze ebay chodzi im jedynie o kampanie z wykorzystaniem "brandowych słów kluczowych". Specjalnie mnie ten raport nie zdziwił... inna sprawa, że dziennikarze "dmuchają" sprawę pisząc, że "ebay zakwestionował skuteczność reklam w Google AdWords" - co jest (moralnym) kłamstwem - zakwestionował jedynie strategię kampanii z wykorzystaniem słów kluczowych z brandem.

Herbit.pl - sklep z herbatami. Najwyższej jakości produkty na wagę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności