Skocz do zawartości

Kilka pytań początkującego

panciekawski

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam kilka pytań odnośnie pozycjonowania.

Kupiłem dzisiaj do ćwiczeń 5 domen PL (EMD).

Analiza Google Keyword :

Przybliżone:

5151e413acffe.png

Ścisłe

5151e4b47ba46.png

Ilość wyników wyszukiwania po wpisaniu frazy w google :

- 5 870 000

- 90 200 000

- 188 000 000

- 14 000 000

- 120 000 000

Mam zamiar pozycjonować te frazy w następujący sposób :

1. Zakup hostingu

2. Postawienie 5 blogów na Wordpressie

3. Podpięcie domen pod blogi

4. Napisanie i dodanie do blogów po 5 artykułów min. 500 znakowych

5. Zdobywać linki z PR min. 3

Czy jest to dobry 'tok myślenia' ?

Czy ze względu na to, że domeny są EMD będzie mi ciężko dotrzeć do TOP 10 (biorąc pod uwagę dużą ilość wyników wyszukiwania)?

Czy w związku z tym, że domena jest PL powinienem dodawać artykuły w języku polskim?

Jestem początkujący i chciałbym się dowiedzieć czy idę dobrą drogą. Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję, pozdrawiam!

Dodaj do blogów więcej tekstu - proponuję 5x 1000-1200 znaków.

Szukasz reklamy dla swojej firmy? Wynajmuj samodzielnie billboardy reklamowe przez ZnajdźReklamę.pl !

Zareklamuj się we Wrocławiu - drukarnia Wrocław .

Szukasz reklamy świetlnej ? Koniecznie zobacz Kasetony Reklamowe !

Jeśli chodzi o ilość wyszukań, to zacząłbym od sprawdzenia czy wybrałeś typ dopasowania ścisły, bo wtedy liczby będą mocno niemiarodajne.

Frazy chyba nie są zbyt trudne, bo stawki nie są zbyt wygórowane.

Domena EMD jest traktowana prawie tak samo jak każda inna.

Linki z PR3+ szybko się skończą i będziesz musiał zdobyć linki z innych miejsc. Podczas linkowania pamiętaj o zróżnicowaniu anchorów.

BlackPress.pl - Automatyczna dodawarka do precli [Najtańsza na rynku - wystawiamy FV]

BlackPress.pl na forum PiO

Darmowa mieszarka synonimów