Skocz do zawartości

Kampania dla Stolarni w Londynie


Brzuzek

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie to moja pierwsza kampania więc proszę o konstruktywną krytykę :)

Klient: Stolarnia zajmująca się produkcją kuchni i łazienek na zamówienie

Budżet kampanii to na początek £400 na miesiąc

Co sądzicie o takiej strukturze kampanii?

Dopasowanie ścisłe słów kluczowych

Kampania Bathrooms

Grupa reklam GENERAL

[london bathroom company]

[bathrooms north london]

london bathrooms]

[bathrooms london]

[bathroom london]

[bathroom in london]

[bathrooms in london]

Grupa reklam BESPOKE

[bespoke bathrooms london]

Grupa reklam DESIGN

[bathroom designers london]

[bathroom design and installation london]

[designer bathrooms london]

[bathroom designer london]

[bathroom design london]

Kampania Kitchen

Grupa reklam BESPOKE

[bespoke kitchen london]

[bespoke kitchens london]

[bespoke kitchen designers london]

[bespoke kitchen design london]

Grupa reklam DESIGN

[designer kitchen london]

[kitchen designer london]

[london kitchen design]

[kitchen design north london]

[kitchen designs london]

Grupa reklam SCANDINAVIAN

[scandinavian kitchen london]

Grupa reklam CHEAP

[cheap kitchen london]

[cheap kitchens london]

Grupa reklam HANDMADE

[handmade kitchens london]

Podać Wam również dane o ilości wyszukań i przybliżobym cpc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podział wydaje się sensowny, ale zastanowiłbym siępoważnie nad dopasowaniem ścisłym. Kampania ma Ci pomóc ustalić inne dobre słowa kluczowe - dopasowanie ścisłe mocno zawęzi te propozycje. Od tego jest raport Szczegółowe informacje o słowach kluczowych, żeby analizować to co się dzieje i dodawać bądź wykluczać frazy.

Druga sprawa to same teksty reklam, które będą tu również klcuzowe. Skup się na pewnych ważnych cechach dla Klienta i jego potencjalnych Klientów. Utwórz po kilka wersji tekstów dla każdej grupy i po pewnym czasie oceniaj ich skuteczność.

Dodatkowo od razu przejdź na kampanie rozszerzone i utworz do każdej grupy odpowiednie rozszerzenia reklam (linków, połączenia, lokalizacji, itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem to i faktycznie zrezygnuje z dopasowania ścisłego, muszę mocno popracować nad słowami wykluczającymi.

Niepokoi mnie jednak kwestia budżetu, czy przy £400 na miesiąc, jakieś £13 dziennie struktura nie jest za bardzo rozbudowana?

Kwestie tekstów reklamowych wiem jak ugryźć z tym nie będę miał raczej problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żałuję, ze nie prowadzę DG w UK, u nas za 70PLN dostanę jakieś 15 klików w Warszawie, więc to żadna reklama, tani ten Londyn.

https://leczyc.pl - Oferta stacjonarnego leczenia alkoholizmu Warszawa
psychiatra Warszawa - https://psychiatra-gabinet.pl
Interesuje Cię problematyka zależności odwiedź https://medox.org.pl znajdziesz odpowiedź jak leczyć uzależnienia, tu nie leczą pedagodzy i księża tylko lekarze  i psycholodzy z uprawnieniami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

medox - jak się wybiera najdroższe branże.

brzuzek - a co mówi narzędzie słów kluczowych o wyszukiwanych hasłach? dużo mało ile?

poza tym, możesz po badaniu wprowadzić ograniczanie wyświetlania o danych porach i godzinach. U mnie bardzo dobrze działa kampania firmy oferującej usługi od 7 do 19 i praktycznie brak weekendów.

Bardzo wściekła meblościanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania Bathrooms ilość wyszukań przyblizone cpc £

lokalnych/ miesiąc

Grupa reklam GENERAL

[london bathroom company] - 28 - 1,13

[bathrooms north london] - 73 - 2,67

london bathrooms] - 91 - 2,4

[bathrooms london] - 390 - 2,53

[bathroom london] - 140 - 1,99

[bathroom in london] - 16 - 1,11

[bathrooms in london] - 22 - 2,06

Grupa reklam BESPOKE

[bespoke bathrooms london] - 12 - 2,24

Grupa reklam DESIGN

[bathroom designers london] - 58 - 3,35

[bathroom design and installation london] - 22 - 2,75

[designer bathrooms london] - 22 - 2,28

[bathroom designer london] -22 - 2,58

[bathroom design london] - 140 - 2,52

Zastanawiam się czy na początek nie przeprowadzić tygodniowego testu.

Powiedzmy na tydzień budżet £70 (£10 dziennie)

dopiero potem rozmawiać z klientem o większej kampanii.

Jeśli chodzi o wyświetlanie w konkretnych godzinach, to nie sądzę czy w tym przypadku jest to dobry krok.

Targetem są ludzie chcący wyremontować sobie łazienkę. Często szuka się takich informacji w wolnym czasie, miedzy innymi w weekendy.

Zresztą wszystko wyjdzie po pierwszych testach, wtedy przyjdzie czas na optymalizacje;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym popracował nad frazami bo wydaje mi się , że niektóre frazy mogą generować ruch ale zero konwersji, szczególnie z tym projektowaniem, no chyba , że klient również projektuje, dodatkowo jeżeli robi tylko w drewnie ....

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puśc kampanie na cały tydzień, a później w segmentach zobaczysz w jakich porach było najwięcej wyświetleń i kliknięć. Z tym, że ze zbyt niskim budżetem dziennym te dane będą trochę zafałszowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie zmiana koncepcji

pierwszy tydzień próbny. budżet tygodniowy od £70 do £100 (jeszcze muszę to ustalić)

promowana będzie tylko oferta na bathrooms

myślicie, że za £10 dziennie przy 5 słowach kluczowych uzyskam konkretne dane? będzie to wartościowy test?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps.

Pytanie:

czy dobrą praktyką jest rozpoczęcie kampanii powiedzmy z 5 słowami kluczowymi i zawyżenie max CPC na początek żeby uzyskać wysoki wskaźnik CTR?

Teoretycznie zwiększy to QS co w przyszłości może zmniejszyć cpc potrzebny do wyświetlania na pierwszej stronie.

Ale czy ktoś tak faktycznie robi i czy to działa jeśli po pierwszym tygodniu dodam kolejną pulę słów kluczowych i unormuje max cpc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla tych nowych fraz znowu będzie liczony QS - to oczywiście Twój test i wyciągniesz z niego jakieś wnioski - po to są testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Proszę o ocenę konfigurację kampanii dla https://mircoandsonlt.../bathrooms.html

Czy to ma szansę na sukces?

budżet kampanii to £300 na 4 tygodnie

Kampania: Główna (£8 dziennie)

Grupa:
furniture

tekst1:

Need Bathroom Furniture?

See Our Designs On Website Now!

Bespoken Bathroom Furniture.

mircoandsonltd.co.uk/BATHROOMS

tekst2:

Need Bathroom Furniture?

Bespoke Bathroom Furniture.

£100 - Gift for Bathroom Renovation

mircoandsonltd.co.uk/BATHROOMS

pytanie - gdzie można ustalić sposób wyświetlania się reklam?

chciałbym na początku ustawić wyświetlanie naprzemienne a po tygodniu położyć większy nacisk na reklamę z większym CTR

słowa kluczowe: max CPC średni CPC za pierwsza strone

[made to measure bathroom furniture] £2.03 £0.65

[bespoke bathroom furniture] £2.00 £0.65

[handmade bathroom furniture] £1.25 £0.50

Kampania: Testowa (£5 dziennie)

Grupa:
furniture

tekst1:

Need Bathroom Furniture?

See Our Designs On Website Now!

Bespoken Bathroom Furniture.

mircoandsonltd.co.uk/BATHROOMS

tekst2:

Need Bathroom Furniture?

Bespoke Bathroom Furniture.

£100 - Gift for Bathroom Renovation

mircoandsonltd.co.uk/BATHROOMS

słowa kluczowe: max CPC średni CPC za pierwsza strone

made to measure +bathroom +furniture £0.91 £0.65

bespoke +bathroom +furniture £0.91 £0.65

handmade +bathroom +furniture £0.70 £0.50

pytanie - czy używanie znacznika + działa tak samo jak w wyszukiwarce w google? w przypadkach powyżej reklama wyświetli ale warunkiem musi być użycie słów bathroom furniture

pytanie 2 - chce równolegle prowadzić kampanie testową żeby dowiedzieć się co dokładnie wpisują użytkownicy w google, nastepnie popularne słowa z wysokim CTR przeniose do kampanii głównej.

Czy do dobra pratyka? i czy dobrze ustawiłem kampanię testową?

pytanie 3 - martwi mnie wciąż strasznie niski QS landing page

ledwie 3/10.. nie wiem już co zrobić by go poprawić....

PS.

Dziękuję z góry wszystkim za włożenie wysiłku w zapoznanie się z tym cholernie długim postem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze w adresie wyświetlanym używasz dużych liter- reklamy będą odrzucone

po drugie zastanawia mnie sens kampanii testowej... nie używałbym modyfikatora ani dopasowania przybliżonego.

Użyłbym w docelowej kampanii dopasowania do wyrażenia z możliwością wyświetlanai reklamy na błędne frazy, liczbę mnogą itp - nowa funkcjonalność dopasowania ścisłego i do wyrażenia. To Ci również da pojęcie naj akie frazy ludzie szukają... a dorzucasz dodatkowe 5£ na kampanię.

W głównej kampanii też możesz użyć fraz trochębardziej ogólnych by właśnie sprawdzać czy jakieś inne frazy dobrze konwertują itp.

QS 3/10 to nie strony docelowej tylko słów kluczowych -a to, że dodatkowo w teście strona docelowa jest słabo oceniana to inna historia. Same słowa kluczowe mogą być do bani. Nastepnie strona docelowa może nie mieć powiązania z tymi frazami - meta tagi, treści na stronie itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności