Skocz do zawartości

Jak to robi G ?

berater

Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie lamerskie pytanie.

Czy chcąc pozycjonować stronkę na trudne frazy "biuro rachunkowe Warszawa", "biuro księgowe Warszawa", mogę dać pojedyncze słowa kluczowe "biuro", "rachunkowe", "księgowe", "Warszawa" i G weźmie pod uwagę każdą kombinację tych słów ? Czy też powinienem używać pełne frazy ?

Z góry dziękuję za wyrozumiałość.

A gdzie Ty chcesz dawac te slowa kluczowe?

Za trudne pytanie :). Mam je podać osobie, którą wybiorę do pozycjonowania. Chciałem poznać wcześniej zasadę wyszukiwania przez G, by mieć bardziej świadomy wpływ na dobór fraz i słów kluczowych.

na taka frazę wystarczy 100 wp-katow plus dobre podlinkowanie.

Nie znam się. A jeśli jest to wystarczające i skuteczne, to ile może mniej więcej kosztować i na ile jest trwałe? Mówiono mi tylko, że jest to trudna fraza (miesięczne wyszukiwanie ok 22000).

To nie wybieraj tamtego biura, co twierdziło, że to trudna fraza.

Traktuj anchory prawidłowo, czyli każda fraza musi być pełna.

Biuro rachunkowe Warszawa

Biuro księgowe Warszawa

Tutaj połowa ludzi by się takimi frazami zajęła i nie twierdziła, że jest ciężka.

Jesteś zainteresowany pozycjonowaniem. Napisz stronę na priv. Zrobię wycenę i sobie porównasz z innymi firmami i przygotuję Ci słowa kluczowe.

Zapraszam na serwis piłkarski - wyniki na żywo ze wszystkich lig polskich! Serdecznie zapraszam

Linkowanie strony na anchor Warszawa -> Katalogi.Co

Nie wiem o co kaman

W kązdym razie jak masz fraze Ala lubi kota linkujesz zaówno na frazy ala lubi kota jak i pojedyńczo na nie ale również na lubi kota , ala lubi. to jest moja strategia w kazdym razie , może ktoś inny wam mądrzej doradzi :)

Nie wam tylko KoFlerowi :) Ja się na tym znam jak świnia na brylantach.

Przy okazji, co to są te WP katalogi ? Rozumiem, że WordPress. Ale co dalej ? Jakaś lista ? Gdzie kupić kody ? jak zautomatyzować wpisy ? Czy ma znaczenie, że moja strona postawiona jest na WP ? itd.