Skocz do zawartości

Codziennie monitorowanie pozycji w Google

slawoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkującym pozycjonoerem. Rozpoczynam działania od pozycjonowania stronki swojej oraz znajomego. Chciałbym jednak abyście polecili mi fajny programik (najlepiej) darmowy do monitorowania codziennych pozycji w Google.

Firmy specjalizujące się w pozycjonowaniu mają narzędzia i jak przysyłają raporty to są tam statystyki z każdego dnia, co umożliwia dokładne wyliczenia kosztów pozycjonowani itp.

Obecnie korzystam z Free Google Monitor, ale tam trzeba wszystko ręcznie robić i statystyki są tylko z konkretnego dnia w którym się to robi.

Wiem, że są na forlum linki z narzędziami różnymi, ale po pierwsze większość z tych postów są stare (ja chciałbym aktualne informacje), a po drugie trudno istalować każdy program i sprawdzać jego funkcjonalność.

Tak więc będę bardzo wdzięczny za podanie 2-3 programów, które pomogą rozwiązać mój problem.

Dziękuję bardzo.

Napisz do mnie to Ci wystawię darmową licencję na NetBranda

Wielka Promocja - Pakiet Zaplecze 2014
czyli oprogramowanie za 1746 zł w cenie 777zł brutto

Mówimy o Microsite Manager Standard, SpamKat i BaseSystem - wszystko to, co potrzebujesz do zaplecza!

Dziękuję za porady.

Sprawdziłem wszystkie.

Najkorzystniej wygląda oferta www.stat4seo.pl

Niewątpliwie ich zaletą jest fakt, że instalują system na moim serwerze, co pozwoli w przyszłości klientom logować się i sprawdzać swoje statystki na mojej domenie.

Koszt to 200zł netto (jednorazowo), więc przyzwoicie. Jedynie interfejs graficzny troszkę bez polotu :)

Jeśli znacie coś podobnego proszę o linka, może warto sprawdzić przed zakupem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie