Skocz do zawartości

Searchmarketingweek i MaxRoy zwrot wpłaty


kadziu1

Rekomendowane odpowiedzi

@kadziu1 ale odsetki ustawowe liczysz sobie prawda?

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarty, żartami ale kadziu1 czeka już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ksiegowy sie zmienil ;-) fakt zaczyna byc cos nie tak.

No sa do konca tyg w Warszawie, wiec mozesz osobiscie wpasc i im nawrzucac;-) jak nie podejma kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sa do konca tyg w Warszawie,

Czyli cała firma przeniosła się do Warszawy? Może z Warszawy pojadą dalej na turne szkoleniowe po Polsce, na jesień dotrą do siedziby firmy. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatni to zart, "mordka" sie nie wkleijla...Panie za slowa lapiacy:-)

Nie wiem, znam Czarka i takich numerow mi jeszcze nie robil. ( nikomu kogo znam )

Wydaje mi sie ze robia dobra robote,(szkolenia i konferencje) a co sie tu stalo to jak bedzie chcial to moze nam odpisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s jestem z Warszawy z urzedu tych z "Poznania" nie lubie (albo i o i Nas?) wiec nie przybijajcie mi tu jakiego kolesiostwa. ( Taki zart wieczorny)

Bylem na konferencjach i na szkoleniu wiec wiem co mowie, wiadomo ze cos tu nie tak ale krzyczenie ze ktos kogos oszukuje bo BOK daje ciala to troche za duzo;-). Co nie zmienia faktu ze hajs powinien sie zgadzac u kolegi na koncie. Czarek powienie chyba bardziej zwracac uwage na PIO iuzytkownikow tamtejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pieniądze doszły. Czyli cel osiągnięty. Jednak ile człowiek musiał się naczekać...ponad miesiąc. Ile nadzwonić do MaxRoya, napisać maili i postów na forum. Czy to mnie zraża jako klienta...tak. I sądzę że więcej nie skorzystam z usług tej firmy.

Mam nadzieję że ten post da innym chętnym na szkolenie MaxRoy wiele cennych informacji i zastanowią się dwa razy zanim wpłacą pieniądze. Radzę czekać do dnia szkolenia, przynajmniej wtedy będziecie pewnie że wasze pieniądze zamiast na was pracować leżą na czyimś innym koncie.

Dziękuję wszystkim za posty na pewno przyczyniły się do odzyskania pieniędzy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie, że sprawa załatwiona, źle, że musiałeś poświęcić tyle czasu i nerwów. Kiedyś facet dla którego wykonywałem usługę powiedział, że firmę sprawdza się w krytycznych sytuacjach- gdy są reklamacje, dochowanie terminów, naprawy gwarancyjne czy... trzeba oddać zaliczkę.

MaxRoy powinien wyciągnąć wnioski z tej sytuacji. Myślę, że ich pt. klienci już wyciągnęli.

P.S. Przydałyby się chyba oficjalne przeprosiny z ich strony no ale czego się spodziewać po tym jak Ciebie potraktowali...

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo chcielibyśmy realizować zwroty za szkolenia jednym kliknięciem, zaraz po otrzymaniu takiej informacji. Niestety żyjemy w państwie prawa, gdzie istnieje instytucja korekty faktury. To niestety czyni zwroty najbardziej upierdliwymi w procesie obsługi klientów. Trzask plask, niestety tak się nie da. Nie życzę nikomu, żeby się przekonał o tym, jak korekty są ważne, bo najczęściej nie są to miłe okoliczności.

@kadziu1

Możecie żałować, że jednak nie przenieśliście się na szkolenie do Warszawy. Zrobiliśmy pierwsze w historii tak kameralne szkolenie, 4 uczestników i 2 (sic!) prowadzących (tu podziękowania dla nich, że się zgodzili je po kosztach przeprowadzić). No ale nie mieliśmy już sumienia go po raz drugi odwoływać. Jakoś sklepy internetowe się nie chcą sprzedawać.

Swoją drogą... nie nagrywamy rozmów z klientami... kurcze, może powinniśmy...

W imieniu Zarządu firmy MaxROY.com sp. z o.o. przepraszam firmę Trzask Media sp. z o.o. sp.k. (https://trzaskmedia.pl/) za to, że tak długo musiała czekać na zwrot 770 PLN netto oraz dwukrotne nękanie telefonami o możliwości wzięcia udziału w edycji warszawskiej. Biorąc pod uwagę, że na tydzień przed planowanym szkoleniem Trzask Media musiała zrezygnować z rezerwacji hotelu w Poznaniu i ponieść z tym związane koszty, proponujemy zadośćuczynienie w postaci darmowego zestawu płyt DVD ze Szkolenia Google AdWords lub Facebook Ads (do wyboru). Prosimy jedynie o przesłanie danych do wysyłki firmy Trzask Media sp. z oo spk. na nasz email kontaktowy.

Jednocześnie dementujemy, że w okresie dwutygodniowego przetrzymywania wpłaty i oczekiwania na potwierdzenie odbioru korekty (tzw. żółta karteczka) pieniądze leżały na oprocentowanej lokacie.

Tomasz Frontczak / Prezes Zarządu MaxROY.com

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności