Skocz do zawartości

Optymalizacja Strony


sucharka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś mógłby pomóc i odesłać na jakieś strony ewentualnie, gdzie będzie jasno wytłumaczone, jak zoptymalizować stronę? Jest wiele stron, ale raczej są to informację już dla osób które cokolwiek wiedzą w temacie. Ja niestety jestem jeszcze zielona. Ewentualnie jakby ktoś zechciał pomóc w konkretnych sprawach, to byłabym wdzięczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałam, że to będzie w taki sposób opisane;) Nic z tego w praktyce dla mnie nie wynika, niestety. Jeśli można zapytać? To kiedy tak naprawdę trzeba zrobić to co jest opisane w punkcie 2.2 duplicate content? Można prosić o jakiś konkretny przykład? Do czego to się konkretnie odnosi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się niepokoić...:)

Posłużę się przykładem produktów na sklepie internetowym. Jest opis produktów. Różnica między nimi jest tylko taka, że jest inna waga. W adresie strony jeden ma 3 kg drugi ma 15 kg. Ale tytuł, tekst opisujący są takie same. Czy to jest właśnie to o czym mowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz sklep z necie to sprawdź jak dane podobne produkty G widzi i się okaże.

Bo może je mieć jako DC i wtedy wyświetli jeden a resztę pominie w pierwszych wynikach. A jak wiadomo mało kto szuka do ostatniej strony a tam bardziej nie przeszukuje stron uznanych za podobne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie warto przy tym kombinować? Niech zostanie tak jak jest?

Można,

zawsze sklep z oryginalnymi niebanalnymi i nie kopiowanymi opisami wygrywa w wyszukiwarce ;)

Weź jeszcze pod uwagę optymalizację prędkości sklepu jak tylko się da - bo nie sztuką jest pozycjonować dobrze, ale sztuką jest zatrzymanie takiego usera na stronie... a jak strona się ładuje dłużej niż te 5-7 sekund to wiadomo co się dzieje

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku takiego sklepu rozważ użycie opcji "Cechy produktu" czyli istenieje tylko 1 podstrona danego produktu. A dodatkowo klient może wybierać daną cechę (np. z menu rozwijanego obok zdjęcia produktu) ew. zastosuj relacje kanoniczne.

a9177b36246d7ce96fa698c9971dd36b.png

Sprzęt akwarystyczny kupuj w moim - sklep akwarystyczny.

adwokat częstochowa - Radca prawny Grzegorz Ledwoń. Pomoc w sprawie odszkodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za wszelkie sugestie i odpowiedzi. Wszystko jest bardzo przydatne. Mam jeszcze dodatkowe pytanie. Czy byłby ktoś gotów i miał chęć pomóc przy optymalizacji strony? Tzn, absolutnie nie chodzi mi o to by ktoś to za mnie zrobił. Tylko o to, by pomógł odpowiadając na pytania, ewentualnie sprawdzić czy dobrze zostało zrobione?

1. Pierwsze pytanie. Czy dobrze myślę, że tytuł powinien zawierać nie więcej niż 70 znaków i być "nasączony" słowami kluczowymi na którą pozycjonuje się stronę. A jako pierwsze powinno wystąpić to najważniejsze? I wpisuje go w miejsce (chodzi o sklep internetowy) tytuł? I mam od razu dodatkowe pytanie. Czy pierwszą stronę sklepu należy traktować odrębnie niż pozostałe strony? Mogę pierwszą stronę pozycjonować na inne słowa kluczowe niż pozostałe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zyskasz na jakości i przede wszystkim zaoszczędzisz swój czas.

@tjay99 - chyba odwrotnie, przede wszystkim zyskasz na jakości a przy okazji zaoszczędzisz czas.

A po stopniu wiedzy dodam - w dłuższym okresie czasu zaoszczędzisz też $$$

Skuteczne seo zaistniejw.net, długo, drogo, solidnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytuł powinien zawierać nie więcej niż 70 znaków i być "nasączony" słowami kluczowymi na którą pozycjonuje się stronę

I tak, i nie. Tworzysz ten sklep dla klienta czy tylko dla Google? Widząc w wyszukiwarce jako tytuł tylko słowa kluczowe, nie czuję się zachęcony do wejścia na stronę. A z ilością znaków: sama zobacz, ile mieści się ich w Google- możesz ustawić dowolną ich ilość, ale użytkownik zawsze zobaczy tylko określoną część, czyli to 70 znaków.

Pozycjonować możesz wszystko na dowolne słowa kluczowe, ale nie wiem po co. Przyłączę się zresztą do innych- zleć to, łatwiej zainwestować w robienie od początku, niż później w naprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności