Skocz do zawartości

Problem z frazami


małydzo

Rekomendowane odpowiedzi

Pamiętaj, że budżet dzienny ogranicza mocno liczbę potencjalnych kliknięć. To co widzisz w zakładce płatności powinno mieć dokładne odzwierciedlenie w zakładce słowa kluczowe - tyle samo kliknięć - to trzeba zweryfikować. Nawet jeśli kliknięcie było spowodowane przez frazę podobną (dopasowanie przybliżone) to kliknięcie będzie przypisane do tej podobnej frazy na Twoim koncie.

Druga sprawa to samo dopasowanie - stosuj dopasowanie do wyrażenia - jest bezpieczniejsze dla Ciebie. Poczytaj o dopasowania słów kluczowych.

Jeśli chcesz zmienić stawkę to najpierw w usatwieniach kampanii musisz przejść z automatu na ustalanie CPC ręczne. Wtedy będziesz mógł zmienić stawki za kliknięcie, ale nie więcej niż Twój budżet dzienny. CPC < budżet dzienny.

Poczytaj również o strukturze kampanii. Przy 3 frazach powinieneś utworzyć 3 grupy reklam - dla każdej z grup po np. 3 teksty reklamowe by po pewnym czasie można było wybrać te najskuteczniejsze.

Do tego analytics. Połącz konto analytics i adwords - będziesz widział dużo opcji, które poprowadzą Cię do trafnej analizy i podejmowania decyzji co zrobić by uskutecznić kampanię.

Dodatkowo przejdź na kampanie rozszerzone. Dodaj rozszerzenia lokalizacji, połączenia i linków witryny... Do tego jeśli masz włączoną sieć reklamową to ją wyłącz - zostaw tylko sieć wyszukiwania - przy Twoim budżecie dziennym sieć reklamowa zjada Ci większość budżetu.

Spójrz rownież na harmonogram. Ustaw np. od 6 rano do północy bądź 22... itp. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co widzisz w zakładce płatności powinno mieć dokładne odzwierciedlenie w zakładce słowa kluczowe - tyle samo kliknięć - to trzeba zweryfikować. Nawet jeśli kliknięcie było spowodowane przez frazę podobną (dopasowanie przybliżone) to kliknięcie będzie przypisane do tej podobnej frazy na Twoim koncie.

Dokładnie tak jak pisze Redjasper.

Jeśli przy słowach kluczowych masz mniejszą liczbę kliknięć, zakładając, że patrzysz na słowa jako frazy to okazać się może, że resztę kliknięć masz z sieci reklamowej a tutaj kliknięć nie dolicza do konkretnych słów a do grupy, kampanii ogółem. Oznaczać to może, że zamiast rozdzielić sieć wyszukiwania od sieci reklamowej masz je razem.

Co do pozostałych rad to są to rady dla bardziej zaawansowanych „graczy”, wątpię, żeby małydzo z jego obecną widzą były przydatne.

Szczerze polecam zlecić to komuś bo zwyczajnie szkoda kasy. Płacąc komuś nawet 20% wydanego budżetu i tak prawdopodobnie będziesz miał sporo taniej te same wejścia. Poprawnie zrobiona kampania w porównaniu do tej zrobionej bez umiejętności to naprawdę kolosalna różnica. W skrajnych przypadkach może się okazać, że bez umiejętności wydasz na reklamę i 10 tys. I nie da to absolutnie żadnego efektu. Profesjonalista już za 100 zł wydanego budżetu może przynieść znacznie lepszy ruch i przede wszystkim konwersje.

Pozdrawiam

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności