Skocz do zawartości

Webd.pl i linuxpl.com - trzymać się z dalek


pozycjonowanie.tv

Rekomendowane odpowiedzi

nie zgodzę się, rhosting.eu działa znacznie lepiej, ale to już nie ta klasa cenowa..

neteasy od czasu kiedy postawili nowe serwery na seo też zamiata seo konta linuxie (no chyba ze ja trafilem na slaba maszyne..)

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Mam w webd.pl kilka najtańszych usług nie zauważyłem póki co problemów:)

Problem z tym hostingiem jest taki, że jak są problemy to nie ma z kim rozmawiać

Odpisuje raz na dzień jedna osoba. To nie jest firma hostingowa. Mój klienta miał problem z tym, że nieuprawniona osoba miała dostęp do panelu admina itd. Przez 2 tygodnie wszystkie resety hasła, które robiła Pani odpowiadająca na maile wychodziły na adres mailowy osoby, która tego dostępu nie powinna dawno mieć. Dopiero, gdy postraszyliśmy prawnikiem, ktoś tam ruszył tyłek i ŁASKAWIE ZMIENIŁ ADRES EMAIL W PANELU ADMINA. Nie dajcie się skusić na webd.pl nawet za darmo!

Co do linuxpl to się nie wypowiadam jeszcze, sam zamierzam zainwestować nieco $ w hosting seo i póki co drążę temat.

Nie przegrałeś, dopóki walczysz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez 2 tygodnie wszystkie resety hasła, które robiła Pani odpowiadająca na maile wychodziły na adres mailowy osoby, która tego dostępu nie powinna dawno mieć. Dopiero, gdy postraszyliśmy prawnikiem, ktoś tam ruszył tyłek i ŁASKAWIE ZMIENIŁ ADRES EMAIL W PANELU ADMINA

eeee.. a to nie do klienta obowiązków należy pilnować jakie adresy ma podane w PA?

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee.. a to nie do klienta obowiązków należy pilnować jakie adresy ma podane w PA

Owszem, ale webd ma ofertę skierowaną głównie do klienta, nazwijmy to "amatorskiego", więc support powinien bez problemu poradzić sobie z takim czymś.

Banki mają oferty nawet dla emerytów bez wykształcenia - takich niepiśmiennych także - i mają w (_|_) to, że ktoś nie potrafi zaktualizować danych adresowych.. za pewne sprawy, w tym aktualizację danych adresowych, zawsze odpowiada klient a usługodawcę mało to obchodzi - z resztą proponuję czytać regulaminy..

co do webd to gdzie miało przychodzić nowe hasło, jak nie na maila podanego w PA? są tam jacyś jasnowidze, którzy wiedzą, że kowalski już nie chce na tego maila dostawać maili-automatów? Jak się zwalniało pracownika to trzeba było przypilnować ważne kwestie a nie takie pitolenie, że trzeba straszyć prawnikiem itp. - takie zachowanie to zwykły "buraczyzm pospolity".

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pitolenie, że trzeba straszyć prawnikiem itp. - takie zachowanie to zwykły "buraczyzm pospolity".

Tu się zgadzam :)

Ale proponuję prosty test: zamów jakiekolwiek konto na webd na okres testowy, podepnij jakąś domenę zgłoś najprostszy problem, ale taki najbardziej prosty z możliwych, typu "nie zgłasza mi się strona na tej domenie", a katalog tej domeny niech będzie pusty. Zobacz reakcję supportu, treść odpowiedzi ;) i wtedy pogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie dziw się, że support działa jak działa jak musi zajmować się takimi debilnymi "problemami"

Dobry support, a mam z takimi do czynienia, właśnie różni się od bylejakiego supportu, a z takimi też mam do czynienia, właśnie tym, że nie dzieli problemów na "debilne" i poważne.

Klient jest klient - jeden da sobie radę sam ze wszystkim, inny się nie zna i trzeba mu pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banki mają oferty nawet dla emerytów bez wykształcenia - takich niepiśmiennych także - i mają w (_|_) to, że ktoś nie potrafi zaktualizować danych adresowych.. za pewne sprawy, w tym aktualizację danych adresowych, zawsze odpowiada klient a usługodawcę mało to obchodzi - z resztą proponuję czytać regulaminy..

co do webd to gdzie miało przychodzić nowe hasło, jak nie na maila podanego w PA? są tam jacyś jasnowidze, którzy wiedzą, że kowalski już nie chce na tego maila dostawać maili-automatów? Jak się zwalniało pracownika to trzeba było przypilnować ważne kwestie a nie takie pitolenie, że trzeba straszyć prawnikiem itp. - takie zachowanie to zwykły "buraczyzm pospolity".

Warto czasem poznać sytuację, zanim napiszesz coś właśnie w takim "buraczanym stylu". Pseudo firma, która zajmować się miała stroną klienta otrzymała dostęp do panelu, ale nie zrobiła w ciągu 3 miesięcy tego, co miała. Kiedy klient zdecydował się podziękować firmie, tamci zmienili hasła i maila w panelu. Administracja webd.pl otrzymała pełną informację o sytuacji od klienta i miała zmienić adres mailowy i zresetować hasło. Przez dwa tygodnie nie potrafili wysłać poprawnych danych na maila, na którego było założone konto. Ręczna próba resetu hasła kończyła się informacją: nowe hasło zostało wysłane na adres "mail tamtej firmy", a pani z supportu ręcznie wysyłała do nas niby nowe hasła, które w ogóle nie działały. Po 2 tygodniach i postraszeniu prawnikiem przekazała sprawę administratorom serwera, którym "zamiana adresu email" zajęła jedynie 2 dni robocze.

Miałem do czynienia z hostingiem wielu firm. Krajowych i zagranicznych i takiego olewania klienta w banalnych i podstawowych sprawach jeszcze nigdzie nie spotkałem. Chyba, że mają zatrudnioną jedną panią, która jest sekretarką, księgową, supportem, a na koniec sprząta biuro.

Na ich stronie widnieje super informacja:

"Pomoc 24/7 Całodobowa pomoc techniczna pozwala Ci komfortowo korzystać z usług webd."

W dziale kontakt:

"w dni powszednie w godzinach 8.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 8.30-15.00"

Robienie z ludzi idioty? A jak się dodzwonicie w dni robocze po 15 to macie szczęście.

@miz - debilnym problemem nie jest to, że firma xxx zmienia sobie na złość informacje na stronie, bo ma do niej dostęp, a administrator serwera przez 2 tygodnie nie potrafi zmienić adresu email i zablokować im dostępu. Pani z "supportu Webd.pl" nie ma pojęcia o tym, co robi. Ale jak tak dalej pójdzie, to znajdzie czas na odpowiadanie, bo będą mieli wkrótce 50 klientów.

Nie przegrałeś, dopóki walczysz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności