Skocz do zawartości

Webd.pl i linuxpl.com - trzymać się z dalek


pozycjonowanie.tv

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

samo w sobie debilne było to, że ktoś dał dostęp do swojego panelu innej osobie ;).

Klient - kobieta nie mająca zbyt dużego pojęcia o tym, co z czym się je. Założyła jednak konto na swój adres mailowy i stworzyła konto dla firmy tworzącej strony. O ile dobrze pamiętam, to dwa osobne konta i dostępy. Do głównego panelu miała dostęp, do administracji stroną, plikami i bazami dała dostęp firmie i nie potrafiła z panelu klienta odzyskać dostępu do administracji. Ot cały jej debilizm.

Nie przegrałeś, dopóki walczysz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie do klienta obowiązków należy pilnować jakie adresy ma podane w PA?

support działa jak działa jak musi zajmować się takimi debilnymi "problemami"

"dobry support" ma 500 klientów i 50 maili dziennie to zajmą się każdą bzdurą. A webd ma pewnie tych maili pare tysięcy

debilne było to, że ktoś dał dostęp do swojego panelu innej osobie

Tak z grubsza właśnie wygląda rozmowa z webd. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z grubsza właśnie wygląda rozmowa z webd. ;)

Pupę po zrobieniu kupy też mają wytrzeć ją za klienta? Wybacz, ale jako usługodawca mam takie zdanie i go nie zmienię - po stronie klienta leży aktualizacja jego danych. Usługodawca nie jest jasnowidzem, alfą i omegą czy też leśną wróżką, żeby wiedzieć czy kowalski zmienił adres mailowy, numer telefonu i skarpetki..

Co do reszty się nie wypowiadam, bo nie mam styczności z webd.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pupę po zrobieniu kupy też mają wytrzeć ją za klienta? Wybacz, ale jako usługodawca mam takie zdanie i go nie zmienię - po stronie klienta leży aktualizacja jego danych. Usługodawca nie jest jasnowidzem, alfą i omegą czy też leśną wróżką, żeby wiedzieć czy kowalski zmienił adres mailowy, numer telefonu i skarpetki..

Co do reszty się nie wypowiadam, bo nie mam styczności z webd.

I tu się z Tobą zgadzam, że usługodawca nie jest jasnowidzem, ale powinien umieć czytać ze zrozumieniem. Jeśli mu się pisze przez 2 tygodnie, że TRZEBA ZMIENIĆ ADRES EMAIL, bo hasła, które podaje nam ręcznie nie działają i nie można przez panel administracyjny tego zrobić, to coś tu jest nie w porządku. Po co mi taki główny panel admina, w którym nie można odzyskać/zmienić adresu email i danych do serwera FTP :) To nie jest rok 2000, kiedy o panelach można było zapomnieć, a serwery miały pojemność kilkadziesiąt mega...

Nie przegrałeś, dopóki walczysz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Strona od jakiegoś czasu nie działa mi, support odpowiada raz na kilka tygodni i zazwyczaj wówczas jak już wróciła do funkcjonowania z pytaniem "nie rozumiemy problemu, strona wczytuje się poprawnie....". Dobrze, że mam opłatę co miesięczną to jeszcze kilka dni i rezygnuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej ciężko mi brać wasze wypowiedzi na temat linuxpl.com na poważnie

od ponad 2 lat żadnych problemów, suport który ciągle rozwiązuje problemu (bo jest aktywny NON STOP i to nie na email tylko gg),

powtarzam ŻADNYCH problemów, a mam tam 2 konta hostingowe.

może ktoś tutaj ma złe łącze internetowe? :)

uwaga liczne multikonta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedyś miałem wykupiony pakiet w linuxpl.com i nie da się ukryć usterki były dość często, ja ze swojej strony mogę polecić Kylos.pl, profesjonalna i miła obsługa, znosi moje fanaberie hehe. Ogólnie rzadko kiedy zdarza się problem z serwerem, a ilość ip można dokupić tyle ile się chce, spora pojemność hostingu i spory transfer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

inuxpl ma częste zwichy serwera - w miesiącu po kilka i zawsze tłumaczą to byle jak.

Na jakiej S-maszynce masz osadzone konto ?

Bo mam wrażenie że im nowsza maszyna, tym bardziej problematyczna.

Na starszych maszynach wszystko idzie jak igła, aczkolwiek dmucham na zimne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności