Skocz do zawartości

Pozycjonowanie podstrony

Stonemason

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kilka pytań od laika:

Udało mi się już wypozycjonować w Google moją stronę na kilka słów, niestety, adres mam w webparku, i nie wygląda to dobrze z tymi reklamami... Mam już nowa domenę i hosting, ale szkoda mi starych pozycji. Czy mogę przekierować z webparku na nowa domenę nie tracąc pozycji?

Wykupiłem tez druga domenę, którą przekierowałem na jedną z podstron. Czy mogę ją pozycjonować na inne słowa?, czy zmiana w meta podstrony będzie widoczna dla wyszukiwarki z przekierowanej nowej domeny?

I ostatnie:

-Czemu w Google widac postępy, a onet olewa moje wysiłki?

Liczę na wyrozumiałość, bo jestem zielony ;-)

Czy mogę przekierować z webparku na nowa domenę nie tracąc pozycji?

Nie.

Wykupiłem tez druga domenę, którą przekierowałem na jedną z podstron. Czy mogę ją pozycjonować na inne słowa?,

Jak najbardziej.

czy zmiana w meta podstrony będzie widoczna dla wyszukiwarki z przekierowanej nowej domeny?

Zależy od rodzaju przekierowania. Jeśli robisz to w ramce, to bezpośrednio nie.

-Czemu w Google widac postępy, a onet olewa moje wysiłki?

Ponieważ wyszukiwarka onetu jest sterowana ręcznie przez pewną Panią.

Poczytaj forum to się dowiesz kto to taki, oraz na jaki adres trzeba wysłać e-mail żeby się z nią dogadać w tej sprawie.

Jak najlepiej ustawić przekierowanie?, z tego co piszesz wynika ze "ramka" to nie najleprszy pomysł?

Google nie widzi zawartości ramki. Najlepszym rozwiązaniem jest przekierowanie 301 o którym tu na forum dość często się mówi więc wystarczy poszukać.

Ok.

Trochę juz przez to przebrnąłem... uff,

Z tego co widzę , to systematycznosc to podstawa, odpuszczajac sobie po pierwszych sukcesach można tyllko pogorszyc sprawe.