Skocz do zawartości

Jak mierzyć dokladnie kampanie reklamowe - powracający users?


Ojciec_Pio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Analytica znam w sposób podstawowy. Zlecę niedługo jednemu z serwisu kampanie reklamowe. chciałbym jednak dobrze to mierzyć. Cel to zakup w sklepie internetowym.

Zależy mi aby dokładnie się dowiedzieć, ile z tych osób z kampanii dokonali zakupu - szczególnie zależy mi na userach, którzy najpierw dostali się do sklepu przez kampanię, nie zakupili, a po jakimś czasie wrócili do sklepu z google bądź direct i coś zakupili. Jednak jeśli w analyticu zostawię ustawienia jak są, to wykaże mi tylko direct albo search i nie będę wiedział, czy wcześniej byli u mnie dostajać się z kampanii.

Mógłby ktoś napisać, jak to ustawić?

Nie cierpię spamerów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze tagowanie kampanii - https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=pl i trochę o tym na blogu Mariusza Gąsiewskiego https://www.ittechnology.us/google-analytics-sledzenie-kampanii-reklamowych/

Po drugie konwersje wspomagane https://www.conversion.pl/blog/sciezki-wielokanalowe-multi-channel-funnels-czyli-innowacyjne-podejscie-do-oceny-zrodel-ruchu-w-google-analytics-cz-1/ - dzięki nim dowiesz się ile konwersji miało swój początek od tej kampanii

erepublik-badge-125x125.gif 125x125_2.jpg hekko.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności