Skocz do zawartości

Prośba o pomoc - przekierowanie z html na php

rissah

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam ogromną prośbę o pomoc. Mam stronę, stworzoną kilka lat temu w html. Strona i podstrony stoją dość wysoko w SERP-ach na interesujące mnie frazy. Stworzyłem teraz nową stronę na WP, w panelu WP zamierzam przekierować z domeny roboczej na domenę, na której stoi stara strona. Szukałem w archiwach i Google, ale mam problem:jak zrobić w .htaccess przekierowanie w taki sposób, aby np.:

strona dotychczasowa xxxxxxx.pl/yyyy.html wskazywala na strone aaaaa.pl/bbbbbb/ ? Dodawany w WP post czy strona wyświetla się właśnie w taki sposób: aaaaa.pl/bbbbbb/. Mam w ten sposób do przekierowania około 20 stron na nowe podstrony.

Mam jeszcze pytanie do obeznanych w temacie - ponieważ chciałem, aby na domenie była nowa strona, to mam usunąć z serwera index.html starej, tak? Czy usuwać wszystkie pliki html starej strony po zmianach w .htaccess?

Proszę o pomoc, jestem kompletnym laikiem w tym temacie, a nie chciałbym namieszać.

@WebReklama - dziękuję, proszę jeszcze o informacje, co zrobić z plikami html starej strony na serwerze - zostają, czy wyrzucić? index.html chyba muszę usunąć, skoro pod tą samą domeną ma być nowa strona?

Witam ponownie

Usunąłem plik index.html, zmieniłem w panelu WP Site adres na adres domeny, pod którą była stara strona, wyrzuca mi błąd 403:

Zapytanie odrzucone przez serwer. Nie masz dostępu do / na tym serwerze.

Czy coś źle zrobiłem, czy po prostu trzeba poczekać jakiś czas, żeby się to zaktualizowało?

Edit: Działa, zmieniłem przekierowanie na katalog na serwerze.

Jeszcze mam jedno pytanie - zrobiłem przekierowania, po wpisaniu adresu starej strony w przeglądarce, przekierowanie działa, ale po wyszukaniu w google i kliknięciu w link ze starym adresem, pojawia się nowa strona, ale wyświetla błąd 404.

Przekierowanie zrobiłem za pomocą wtyczki Redirection do WP.

Ktoś się spotkał może z takim problemem?

Zarchiwizowany