Skocz do zawartości

eee pewnie jest coś źle :)

raf_79

Rekomendowane odpowiedzi

<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="INDEX,FOLLOW">
<META NAME="MSNBOT" CONTENT="INDEX,FOLLOW">
<META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX,FOLLOW">

To możesz wywalić. Stronka nie zachwyca. Jest ciężka w nawigacji. Nie zachęca do kupna. Niczym ciekawym się nie wyróżnia i cennik w niej nie działa i ma jeszcze jedną ogromną wadę jest na ramkach.

Sorry za brak delikatności.

Pozdrawiam

Edyta: Ostatnie możesz zostawić :)

pewnie jest coś źle
Ufam Ci, i w ciemno przyznaję recję :D

Z lewej kolumny te coś co tam było, ukradli i zostało samo białe miejsce.

ma jeszcze jedną ogromną wadę jest na ramkach.
Łoślepłem i nie znalazłem nic takiego.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Zaawansowany "divitis" w połączeniu z tabelami i javascript zupełnie zbędnym.

Da się to zrobić bez połowy divów prawidłowo dobierając znaczniki i nadając im style.

Wypunktowania aż się proszą o listy <ul>, a akapity o zwykłe <p>.

Efekt rollover spokojnie do zrobienia w css.

Ramka z suwakiem to zły pomysł

Kod zaorać i od nowa.

Prosta stronka - można na szybko poprawić.

Graficznie nie powala (delikatnie mówiąc) - kolory, marginesy, cień logo, jakość zdjęcia w topie.

Niestety wygląda na pierwsze kroki w tworzeniu stron.

Radzę szukać fachowca - o ile komuś na wizerunku firmy zależy.

Albo uczciwie przysiąść, popatrzeć na dobre wzorce i jeszcze raz zrobić całość.

Pozdrawiam

Projekty graficzne - webdesign w standardzie w3c. Layoutom opartym na tabelach mówimy: "Walcie się!" (we wszystkich przeglądarkach i IE)

Katalog Stron jakich wiele, ale optymalizacja stron wyjątkowa - zapewniona dostępność strony, walidacja i semantyka kodu html.

ma jeszcze jedną ogromną wadę jest na ramkach.

Łoślepłem i nie znalazłem nic takiego.

Ups :D Tak już mam jak oceniam stronę 5 sek.