Skocz do zawartości

Live Czat - opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem się dowiedzieć jakie są wasze opinie na temat Live Czat w sklepie internetowym.

Czy korzystacie z takich narzędzi czy wolicie kontakt telefoniczny/mailowy?

Jeżeli korzystacie to z jakich programów?

Filmy animowane typu explainer video. Najlepszy serwis AGD Gdańsk, jak zepsuje się lodówka, pralka lub inne urządzenie AGD. Organizujemy bezpieczny import z Azji do krajów Unii Europejskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać trochę więcej, czy Twoim zdaniem takie narzędzie się sprawdza, użytkownicy z niego korzystają? Ty z niego korzystasz (tzn. jesteś dostępny)?

Filmy animowane typu explainer video. Najlepszy serwis AGD Gdańsk, jak zepsuje się lodówka, pralka lub inne urządzenie AGD. Organizujemy bezpieczny import z Azji do krajów Unii Europejskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie prowadzę sklepu internetowego ale hosting lecz w moim przypadku użytkownicy bardzo rzadko korzystają z livechat, w zdecydowanej większości jest to wiadomość e-mail. Na początku korzystałem z LiveChatinc.com ale ze względu na comiesięczne opłaty i niskie zainteresowanie klientów przerzuciłem się na bezpłatny wspomniany wcześniej skrypt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Live Chat - Bardzo dobre rozwiązanie dla sklepów internetowych, korzystałem i w dalszym ciągu korzystam :-) Na żywo możesz widzieć skąd potencjalni klienci przybywaja, na jakiej znajdują się podstronie, ile już czasu są na Twojej stronie, możesz również zaprosić go do czatu:)

Droga sprawa, ale bardzo fajna..

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo możesz widzieć skąd potencjalni klienci przybywaja, na jakiej znajdują się podstronie, ile już czasu są na Twojej stronie,

akurat do tego czata nie potrzebujesz i o ile kojarzę możesz te informacje mieć choćby z darmowego GA...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo możesz widzieć skąd potencjalni klienci przybywaja, na jakiej znajdują się podstronie, ile już czasu są na Twojej stronie,

akurat do tego czata nie potrzebujesz i o ile kojarzę możesz te informacje mieć choćby z darmowego GA...

Zgadza się GA ma to samo, tyle że dla mnie wygodniejszy jest LC bo na żywo widzę ze wszystkich domen na raz ruch nie muszę przełączać się miedzy panelami tak jak w GA - Kwestia gustu ;-)

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja osobiści szukałem w ostatnich dniach narzędzia do zrobienia małego helpdesku dla mojego sklepu, testowałem klika rozwiązań, aż trafiłem na ladesk.com, zrobiłem małego testa i po 24h zdecydowałem się zainwestować 122$ w licencję. NO i teraz mam dodatkowy problem, czy pozostać tylko przy helpdesku dla klientów, czy może korzystać też z czata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

122, dozywotnio, ale aby korzystac z aktualizacji, trzeba co roku 122$ doplacic.

Czy pojawiły się na rynku jakieś nowe ciekawe czaty dla sklepów internetowych? może ma ktoś jakieś nowe doświadczenia?

Pozdrowienia

G.

Piękne i lśniące włosy sprawiają, że czujesz się młodo! Sprawdź na portalu KOBIECO.PL  jak poderwać chłopaka sprawdzonymi sposobami! Towarzystwo budownictwa społecznego TBS to krok ku lepszej przyszłości... Czy długi to także jeden z Twoich problemów? sprawdź jak szybko wyjść ze spirali zadłużenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu chciałby raczej odpowiedź na pytanie czy jest sens wprowadzać taki sposób komunikacji w swoim sklepie a nie jakie skrypty do tego służą. Wg mnie sens jest duży, ale pod warunkiem, że ktoś na tym chacie będzie siedział w wyznaczonych godzinach i nie będzie sytuacji takiej, że czas oczekiwania na konsultanta wynosi około 20 minut...

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności