Skocz do zawartości

Adwords płatności


Brzuzek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W zakładce płatności widnieje taka oto informacja

Płatności automatyczne

(gdy saldo osiągnie 50,00 UK£ lub 30 dni po ostatniej płatności automatycznej, zależnie od tego, co nastąpi wcześniej)

Nie ustawiałem niczego podobnego, więc nie mam pojęcia skąd się to wzięło..

Jak to zmienić? Nie chce by automatycznie pobierało z karty kredytowej.

Co znaczy zwrot "zależnie od tego, co nastąpi wcześniej"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas zakładania konta musiałeś wybrać sposób płatności. Nie pamiętam dokładnie ale zmiana sposobu płatności z automatycznych na przedpłacone jest mocniej utrudniona, o ile wogóle możliwa, niż odwrotnie.

"zależnie od tego, co nastąpi wcześniej"

Jeżeli w ciągu 30 dni po ostatniej płatności automatycznej wydasz więcej niż 50 UK£ to pobierze Ci z karty. Jeżeli minie 30 dni a Ty wydasz mniej niż ta kwota pobierze z karty kwotę wydaną. Czyli co pierwsze nastąpi, czy minie 30 dni czy wydasz 50 funtów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Próbowałem już na wszystkie sposoby..

Powiedz w takim razie dokładnie gdzie w ustawieniach płatności znajdę opcje odnośnie ustawien płatności?

Ja jakoś nie widzę tam możliwości zmiany sposobu płatności... ale ok może jestem ślepy....

z tego co wyczytałem w google to możliwe, że nawet trzeba będzie usunąć konto adwords i stworzyć nowe....

Wsłałem już 2 dni temu maila z prośbą o zmiane na płatność samodzielną do google ale wciąż cisza....

a we wtorek upływa 30 dni....

Więc...

Czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić z tym fantem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bkonieczny to działa tylko wtedy, gdy wcześniej ustawiłeś płatności z góry i chcesz przejść na płatności automatyczne - konto umożlwia takie przejście.

W drugą stronę masz szczęście bo niedawno nie można było tego osiągnąć. Teraz zadzwoń na numer supportu adwords i poproś o zmianę na płatności samodzielne.

Z drugiej strony nie rozumiem Twoich obaw jesli kampania jest ustawiona tak jak miała być, czyli budżet dzienny jest taki jak ustalałeś z klientem to pobrną płatność i tak by nastąpiła, tylko wpłaciłbyś ją od razu.

Pamiętaj również, że płatności samodzielne dzielą się na przelew i karta kredytowa - kto ma dokonywać płatności? Klient czy Ty? Jak ma być to robione? Jak odpowiesz sobie na te pytania to następnym razem będziesz wiedział jak ustawić konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności