Skocz do zawartości

przekierowanie 301, upgrade, itd


pandha

Rekomendowane odpowiedzi

to znowu ja. z tego co wyczytalem, zrobilem 301 itd. niby dziala, pr sie nie odbudowal, ale chodzi mi o to ze jak wpisze site:www.e-angielski.com pokazuje mi 25tys podstron, jak wpisze link: nie znajduje nic. 301 mam juz od dawna, kilka miesiecy. linkow dodalem kilka z pr4 i 5. pytanko brzmi czy to normalne i mam czekac czy moglem cos zrobic zle?

pozdr wytrwalych udzielajacych rady :D

ps. znalazlem kilka postow na podobny temat ale nie konkretnie to wiec jak ktos takowy temat zna to prosze o podanie linku. dzieki

Nauka angielskiego online - https://www.e-angielski.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

301 mam juz od dawna, kilka miesiecy
Czy jesteś pewien. Przy poprzednim temacie o www sprawdzałem i miałeś 302.
jak wpisze link: nie znajduje nic
Ten typ tak ma. Linki sprawdzaj w msn (było, czytaj).

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bylo 302, ale dostalem po lbie i zaczalem czytac posty ;P i zmienilem na 301. ale to dotyczylo strony z www i bez www a mi chodzi o 301 ze starej domeny, ktora jest juz dlugo. i wciaz mam niskie pr i w link: nic.....

Ten typ tak ma. Linki sprawdzaj w msn (było, czytaj). - dobra to poszperam jeszcze i najwyzej sie odezwe znowu

Nauka angielskiego online - https://www.e-angielski.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie